PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży, mimo dużego spadku. „Tygodnik Ciechanowski” z największym wzrostem
Rekordowo niska sprzedaż „Wprost”. „Do Rzeczy” z największym wzrostem
Iwona Szczęsna dalej w zarządzie IFABC
Duży spadek „Shape”, „Glamour” i „Twojego Stylu” w I kwartale 2016. Tylko „Uroda Życia” na plusie (infografika)
Wszystkie dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży
Pisma telewizyjne i people najchętniej kupowane. „Świat Seriali” w czołowej piątce (top 24 dwutygodniki)
Segment dwutygodników people w I kwartale stopniał o 19 proc. „Flesz” najbardziej w dół
Stopniał rynek dwutygodników telewizyjnych. „Ekran TV” najbardziej w dół
„Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży w I kwartale. Większość tytułów na minusie
Tylko „Wprost” i „Gość Niedzielny” na minusie w I kwartale. Rekord „Tygodnika Powszechnego”
„Polityka” wyprzedziła „Newsweek”. „Wprost” sprzedaje już tylko 25 tys. egz.
„Twój Styl” liderem pism luksusowych i shoppingowych. Rekordowy wzrost miesięcznika „Uroda Życia”
Najchętniej kupowane tygodniki w Polsce - liderem „Tele Tydzień”
„Tele Tydzień” ze sprzedażą poniżej 800 tys. egz.. „Program TV” o 16 proc. w dół
Topnieje rynek dwutygodników telewizyjnych. „Ekran TV” z największym spadkiem sprzedaży
„Tygodnik Zamojski” na czele tygodników lokalnych. Większość tytułów na minusie w lutym
Bauer ciągle największym wydawcą prasy w Polsce, dalej RASP i Polska Press (TOP 20)
„Tele Świat” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem w 2015 roku (top 25 tytułów)
Pisma plotkarskie w czołówce najchętniej kupowanych tygodników (top 53 tytuły)
Tygodniki telewizyjne tracą, „Tele Tydzień” najchętniej kupowany
„Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży w styczniu. Tylko „Kurier Internetowy” na plusie
„Polityka” przed „Newsweekiem”, „Do Rzeczy” z największym wzrostem, „Wprost” mocno w dół
Pisma telewizyjne w czołówce sprzedaży dwutygodników. „Tele Świat” najchętniej kupowany w listopadzie (top 24)
Wszystkie dwutygodniki people na minusie w 2015 roku. „Viva!” wyprzedziła „Flesz”, który stracił 39 proc.
Sprzedaż tygodników w 2015 roku: „Tele Tydzień” liderem, w czołówce magazyny people (top 54)
Tylko „Dobry Tydzień” kończy 2015 rok na plusie. „Życie na Gorąco” najbardziej w dół
Tygodniki telewizyjne straciły czytelników w 2015 roku. „Tele Tydzień” liderem
„Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży tygodników lokalnych w 2015 roku. Tylko „Tygodnik Człuchowski” na plusie
„Newsweek Polska” wyprzedził w 2015 roku „Politykę”. Słaby okres „Wprost” (analiza interaktywna)
„Newsweek” dogania „Gościa Niedzielnego”. „Wprost” o 37 proc. w dół
Kurczy się rynek dwutygodników telewizyjnych. „Tele Świat” na czele sprzedaży
Wszystkie dwutygodniki people na minusie. „Viva!” wyprzedziła „Flesz”