„Tygodnik Zamojski” na czele sprzedaży tygodników lokalnych w 2015 roku. Tylko „Tygodnik Człuchowski” na plusie

W ub.r. na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, a najwięcej straciło „Życie Bytomskie”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w 2015 roku wyniosła 22 618 egz., po spadku względem 2014 roku o 3,40 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 6,37 proc. do poziomu 17 924 egz.

Podium zamyka „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w zeszłym roku wyniosła 13 811 egz., po spadku o 7,88 proc.

Jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski” (Magraf), który awansował z miejsca 22. na 21. Jego średni wynik zwiększył się o 5,38 proc. i w ostateczności wyniósł 2 607 egz.

Z kolei najwięcej straciło „Życie Bytomskie” (Bytomska Spółdzielnia Pracy Dziennikarzy Redakcja i Wydawnictwo) - było to 15,98 proc. do poziomu 5 531 egz. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca 13. na 14.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/newsweek-polska-wyprzedzil-w-2015-roku-polityke-slaby-okres-wprost-analiza-interaktywna ##

Średnia sprzedaż ogółem tygodników lokalnych w latach 2006-2015 (wykres)

W grudniu ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych również był „Tygodnik Zamojski”, którego wynik względem grudnia 2014 roku zmniejszył się o 4,84 proc. do poziomu 24 285 egz. Na pozycji drugiej znalazł się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (18 078 egz.; spadek o 7,12 proc.), a na trzecim - „Tygodnik Podhalański” (13 560 egz., w dół o 15,09 proc.).

Największym wzrostem (o 4,56 proc. do 1 055 egz.) pochwalić się mógł tutaj „Co Tydzień” wydawany w Mysłowicach, Imielinie i Chełmie Śląskim (Wydawnictwo GM). Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Tygodnik Płocki” (Dziennikarsko-Wydawnicza Spółdzielnia Pracy „Akapit” - Tygodnik Płocki) - było to 24,07 proc. do 4 053 egz.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/newsweek-dogania-goscia-niedzielnego-wprost-o-37-proc-w-dol ##

Średnia sprzedaż ogółem tygodników lokalnych w 2015 roku (wykres)

W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii