Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym br. uplasowała się na poziomie 793 720 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 4,99 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,25 proc. i ustabilizowała się na poziomie 325 918 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w lutym 2016 roku wyniósł 170 766 egz., po spadku o 8,92 proc.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 15,78 proc. i wyniosła 84 092 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

W lutym br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca prawie wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Program TV” - było to 1,79 proc.
Minimalnym wzrostem, wynoszącym 0,09 proc., pochwalić się mógł „Tele Tydzień”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











