Segment dwutygodników telewizyjnych sprzedaje 862 tys. egz. „Ekran TV” z największym spadkiem

W I kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Ekran TV”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2016 roku wyniosła 339 385 egz. Była ona o 4,40 proc. mniejsza, niż w analogicznym okresie 2015 roku.

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 200 878 egz., po spadku o 1,16 proc.Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 150 113 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 6,57 proc.Na czwartym miejscu uplasował się „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w lutym br. wynoszącym 125 936 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się w skali roku o 10,89 proc.Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w I kwartale 2016 roku na poziomie 45 298 egz. Magazyn ten zanotował największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 16,44 proc.Warto dodać, że wszystkie tytuły w tym segmencie w I kwartale 2016 roku sprzedały się w liczbie 861 610 egz., o 5,78 proc. mniej, niż w I kwartale 2015 roku (wówczas średnia sprzedaż wszystkich tytułów w segmencie wyniosła 914 420 egz.).

W marcu 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych również był „Tele Świat”, którego wynik względem marca 2015 roku zmniejszył się o 1,28 proc. do poziomu 357 276 egz.Drugie miejsce zajął magazyn „TV14” (207 576 egz.; w dół o 1,96 proc.), a trzecie - „Tele Max” (152 009 egz., - 5,04 proc.).Również i w tym ujęciu wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił magazyn „Ekran TV” - było to 16,72 proc. do 45 120 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"