Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w I półroczu 2016 roku wyniosła 21 133 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2015 roku o 7,33 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 10,45 proc. do poziomu 16 653 egz.
Podium zamyka „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 13 008 egz., po spadku o 7,52 proc.
Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Kurier Internetowy” (Graffi Studio Janusz Ansion), który awansował z miejsca 20. na 19. Jego średni wynik zwiększył się o 2,73 proc. i w ostateczności wyniósł 3 050 egz.

Z kolei najwięcej stracił „Co Tydzień” wydawany w Jaworznie (Wydawnictwo GM) - było to 21,04 proc. do poziomu 1 892 egz. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca 21. na 24.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gosc-niedzielny-na-czele-sprzedazy-tygodnikow-opinii-w-i-polroczu-2016-wprost-z-najwiekszym-spadkiem ##
W czerwcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych również był „Tygodnik Zamojski”, którego wynik względem czerwca 2015 roku zmniejszył się o 7,34 proc. do poziomu 19 816 egz. Na pozycji drugiej znalazł się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (15 429 egz.; spadek o 8,45 proc.), a na trzecim - „Tygodnik Podhalański” (12 052 egz., w dół o 11,21 proc.).
Największym wzrostem (o 3,63 proc. do 10 721 egz.) pochwalić się mógł tutaj „Tygodnik Ciechanowski” (Ciech-Press). Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Co Tydzień” wydawany w Jaworznie - było to 18,09 proc. do 1 761 egz.

W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











