Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2016 roku wyniosła 732 575 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku była ona niższa o 5,01 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się w skali roku o 1,20 proc. do poziomu 526 990 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął kolejny tygodnik Bauera - „Twoje Imperium”, który awansował z czwartej lokaty. W październiku ub.r. średnia sprzedaż ogółem tego pisma wzrosła o 3,18 proc. do poziomu 313 822 egz.
Oczko niżej spadł inny magazyn wydawany przez Bauera - „To & Owo”. Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym miesiącu wyniosła 300 636 egz., po spadku o 7,71 proc.

W czołowej piątce znalazła się jeszcze się poradnikowa „Chwila dla Ciebie” (Wydawnictwo Bauer), która zanotowała wzrost o 0,75 proc. do 258 784 egz.
Ogółem w top 10 zdecydowanie najwięcej, bo sześć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow (są to wszystkie tygodniki z tego segmentu dostępne na rynku). Trzy miejsca należały do magazynów telewizyjnych. Ponadto w pierwszej dziesiątce rankingu znalazł się tytuł poradnikowy.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











