PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Tele Tydzień” najchętniej kupowany w kwietniu, pisma yellow w czołówce tygodników (top 35)
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane. „Dobry Tydzień” najbardziej w dół
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w kwietniu, tylko „TV 14” na plusie
„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, tylko „M jak Mieszkanie” na plusie
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży. „Podróże” najbardziej w dół
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w kwietniu
„Men’s Health” liderem sprzedaży w kwietniu, tylko „Logo” do góry
„Glamour” i „Zwierciadło” ze wzrostem sprzedaży w kwietniu
„Gazeta Polska” i „Newsweek Polska” z rekordowymi spadkami. „Tygodnik Powszechny” i „Gość Niedzielny” na plusie
„Świat Wiedzy” i „Newsweek Historia” liderami w I kwartale
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I kwartale, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I kwartale
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I kwartale, „Podróże” na plusie
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w I kwartale, tylko „Auto Świat Poradnik” na plusie
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w I kwartale, „CKM” straciło najwięcej
Sprzedaż „Twojego Stylu” w I kwartale spadła o 35 tys. egz. W marcu liderem „Avanti”
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane. „Na Żywo” najbardziej w dół
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży. „Podróże” z dużym wzrostem
„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, tylko „Dobre Wnętrze” na plusie
„Men’s Health” liderem sprzedaży w lutym, „Playboy” z największym spadkiem
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży (dane za luty)
Sprzedaż „Twojego Stylu” spadła o 33 tys. egz. „Avanti” z największym wzrostem
„Gość Niedzielny” liderem sprzedaży w lutym, „Gazeta Polska” straciła najwięcej
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w styczniu, „Kurier TV” stracił najwięcej
„Moje Mieszkanie” liderem w styczniu, tylko „Dobre Wnętrze” na plusie
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży, ale z największym spadkiem
„Playboy” nowym liderem sprzedaży w styczniu, duży spadek „Men’s Health”
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w styczniu
„Twój Styl” z najniższą sprzedażą w historii. W dół o 54 tys. egz.
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane. „Twojego Imperium” i „Rewia” ze wzrostami
„Sieci”, „Gazeta Polska” i „Do Rzeczy” z rekordowymi spadkami
„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w 2018 roku