PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Twój Styl” liderem ze sprzedaż ponad 200 tys. ezg. „Zwierciadło” z największym wzrostem w październiku
„Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany w październiku, „Życie Bytomskie” najbardziej w dół
„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim (dane za trzy kwartały)
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I-III kwartale, tylko „Podróże” na plusie
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w I-III kwartale, tylko „Auto Świat Poradnik” na plusie
„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, tylko „Dobre Wnętrze” do góry
„Men’s Health” liderem sprzedaży w sierpniu, „CKM” zyskało najwięcej
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży. Tylko „Podróże” na plusie
„Tygodnik Zamojski” najchętniej kupowany w sierpniu, „Tygodnik Podhalański” najbardziej w dół
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w sierpniu, wszystkie tytuły ze spadkami
„Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych i shoppingowych. „Glamour” najbardziej w dół
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane. „Świat & Ludzie” najbardziej w dół
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami sprzedaży w lipcu, „Program TV” najbardziej w dół
„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, „Dobre Wnętrze” straciło najwięcej
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży. „NG Traveler” najbardziej w dół
„Men’s Health” liderem sprzedaży w lipcu, tylko „Logo” na plusie
„Twój Styl” z największym spadkiem sprzedaży w lipcu, „Zwierciadło” najbardziej do góry
„Newsweek Polska” i „Wprost” z największymi spadkami w lipcu
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele sprzedaży w I półroczu, wszystkie tytuły na minusie
„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży w I półroczu, „Dobry Tydzień” stracił najwięcej
„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w I półroczu, „Podróże” na delikatnym plusie
„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I półroczu
„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich w I półroczu
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w I półroczu, tylko „Auto Świat Poradnik” na plusie
Sprzedaż „Twojego Stylu” w I półroczu spadła o 35 tys. egz. „Zwierciadło” zyskało najwięcej
„Tele Tydzień” i „Tele Świat” liderami w maju, „Kurier TV” stracił najwięcej
„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, „Dobre Wnętrze” zyskało najwięcej
„Życie na Gorąco” najchętniej kupowane, choć straciło najwięcej
„Men’s Health” liderem sprzedaży w maju, wszystkie tytuły na minusie
„National Geographic Polska” na czele sprzedaży. „NG Traveler” najbardziej w dół
„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w maju
„Wysokie Obcasy Extra” z największym wzrostem sprzedaży w maju, „Joy” najbardziej w dół