- Film Październikowy 'Film' wsparty kampanią
Październikowe wydanie miesięcznika "Film" (Media Point Group)wspiera kampania reklamowa w telewizji, radiu i internecie.
- Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Star Media dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego
Dom mediowy Star Media wygrał przetarg zorganizowany przezMinisterstwo Rozwoju Regionalnego. Firma zapewni obsługę mediowąkampanii na rzecz Programu Rozwoju Polski Wschodniej.
- Oriflame Oriflame: Tylko dla Twojego piękna odkrywamy skarby natury (wideo)
W telewizji i prasie startuje wizerunkowa kampania reklamowaOriflame. Akcja przebiega pod hasłem "Tylko dla Twojego pięknaodkrywamy skarby natury".
- AdEffect OMG wprowadza AdEffect do planowania kampanii telewizyjnych
Dom mediowy Omnicom Media Group wprowadza narzędzie ekonometryczneAdEffect wspierające planowanie telewizyjnych kampanii reklamowych.System opracowano na podstawie badania czynników wpływających naodbiór takich akcji.
- Cyfra+ 'Zamów Cyfrę+ przez sms'
3 września ruszyła kampania reklamowa Cyfry+, promująca zamawianieoferty platformy poprzez sms. Celem działań marketingowych jestzwiększenie sprzedaży poprzez call center.
- Hyundia Kia MPG i OMD w walce o medialny budżet Hyundia Kia
Należące do holdingów Havas i Omnicom Media Group domy mediowe MPGi OMD przeszły do finałowej fazy przetargu na globalny budżetmedialny spółki Hyundai Kia Automotive Group.
- Anna Rossa Milena Matwiejuk art directorem Focus Media Group
Milena Matwiejuk objęła stanowisko art directora w agencji FocusMedia Group. Do firmy dołączyła również - jako account manager -Anna Rossa.
- Machina 'Machina' pożegna Michaela Jacksona
Spółka Media Point Group, wydawca "Machiny", przygotowuje specjalnekolekcjonerskie wydanie tego miesięcznika poświęcone w całościzmarłemu w czwartek królowi popu. Jednocześnie Michael Jacksonznajdzie się na okładce sierpniowej "Machiny".
- CR Media Consulting Roszady w CR Media Consulting
Od 1 lipca Maciej Janiak - p.o. dyrektora departamentu internetu wCR Media Consulting przechodzi do Interactive Marketing Partner(obie spółki zależne Internet Group)
- Colgate Total Advanced Sensitive Kampania BTL wprowadza Colgate Total Advanced Sensitive
Pod hasłem "Wybierz nowy wymiar ochrony" rusza kampania BTLwprowadzająca pastę Colgate Total Advanced Sensitive. Akcjaobejmuje punkty sprzedaży.









