- VOX FM VOX FM z nową kampanią wizerunkową (wideo)
Wystartowała kampania wizerunkowa Radia VOX FM pod hasłem „W rytmie hitów”. Akcja zbiega się z przypadającymi w tym roku 5 urodzinami stacji.
- Igor Cyprjak Igor Cyprjak strategiem w FFW Communication
Do zespołu agencji content marketingowej FFW Communication jako strateg dołączył Igor Cyprjak. Ostatnio pracował w Valkea Media.
- Nowe Horyzonty Kina we Wrocławiu i Kozienicach w ofercie Multikino Media
Broker reklamy kinowej Multikino Media poszerzył swoje portfolio o dwa kolejne kina - Nowe Horyzonty we Wrocławiu i Kozienicki Dom Kultury w Kozienicach. Łącznie obsługuje reklamowo 62 obiekty.
- Monika Daniluk Monika Daniluk starszym managerem ds. analiz i wsparcia sprzedaży w Multikino Media
Monika Daniluk awansowała na stanowisko starszego managera ds. analiz i wsparcia sprzedaży w biurze reklamy Multikino Media.
- mytaxi „#poruszamymiasto” w reklamach aplikacji mytaxi (wideo)
Aplikacja mobilna mytaxi wystartowała z kampanią „#poruszamymiasto” opartą na spocie, w którym wystąpili prawdziwi użytkownicy mytaxi: architekt z pracowni 81.waw.pl, właścicielki studia tańca dla dzieci Kultura Fizyczna oraz szef kuchni w warszawskiej restauracji Bez Tytułu.
- Raiffeisen Polbank „Korzystasz z miasta” - Mariusz Goli i autorka Madebyruda.pl reklamują Pierwszą Pożyczkę w Raiffeisen Polbanku (wideo)
W nowej kampanii Raiffeisen Polbanku reklamowany jest kredyt gotówkowy Pierwsza Pożyczka. Bohaterami reklam są gitarzysta Mariusz Goli i Anna Maksymiuk-Szymańska z bloga Madebyruda.pl. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Opus B, Bomaye i Starcom.
- Ewa Długołęcka Ewa Długołęcka awansowała w biurze reklamy Multikino Media
Ewa Długołęcka awansowała na stanowisko senior sales managera w Biurze Reklamy Multikino Media. Będzie odpowiadała za projekty „Wtorki z Mastercard” oraz „Rodzina do Kina”.
- Grandes Kochonos Digital Kenwood rozszerza współpracę z Grandes Kochonos Digital
Agencja Grandes Kochonos Digital wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną segmentu robotów kuchennych marki Kenwood (De’Longhi). Dla tego klienta agencja zrealizowała już m.in. kampanię #KenwoodChallenge.
- Multikino Multikino we współpracy z Wedlem wprowadza specjalną ofertę dla rodzin
Od 6 lutego Multikino we współpracy z marką Wedel wprowadziło kartę „Rodzina do Kina”, dzięki której członkowie rodzin będą mogli kupować tańsze bilety na wybrane seanse. Promocję oferty w mediach przygotowały dział marketingu Multikina i Fish Ladder.
- Super-Pharm Super-Pharm z walentynkową kampanią „Piękniej razem” (wideo)
Ogólnopolska sieć drogerii Super-Pharm wystartowała z okolicznościową kampanią, promującą ofertę na Walentynki. Działania przygotowały Communication Unlimited i Mets.









