Akcja „Eska Dawaj!” promowana jest spotem, nawiązującym w humorystyczny sposób do kina gangsterskiego.
- „Eska jest od tego, żeby dawać pozytywną energię, a z okazji zbliżającego się Mundialu postanowiliśmy dać coś jeszcze, czyli gruby pieniądz w twardej walucie. Zabawa obfituje na poziomie oprawy i promocji w piłkarskie akcenty, ale kierujemy ją też do tych, którzy nawet jeśli nie lubią piłki nożnej, to lubią pieniądze - mówi Andrzej Descours, brand manager Eski. - Całość wspieramy kampanią reklamową opartą głównie na spocie wideo, w którym nasi porankowcy Jankes, Kama i Rudy odegrali oskarowe role - dodaje.

Wideo emitowane jest w kilku wersjach na Facebooku, Youtube, w serwisach Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl oraz na stronach internetowych Grupy ZPR Media. Kampania obejmuje także Multikino i Cinema City.
Konkurs „Eska Dawaj!” zakończy się 15 czerwca br. Jest on kolejną odsłoną akcji promocyjnej prowadzonej przez Eskę wspólnie z marką Crunchips. Pod tym samym hasłem w marcu wyłoniono zwycięzcę, który pojedzie na Mistrzostwa Świata do Rosji w roli reportera. Z kolei pod hasłem „Eska Dawaj do bagażnika” od 17 czerwca do 15 lipca br. odbędą się eventy w największych miastach w Polsce. Uczestnicy zabawy będą otrzymywać nagrody za oddanie celnego strzału piłką do bagażnika samochodu.
Za kreację kampanii odpowiada dział promocji Eski. Spot wyprodukował ZPR Media SA - Wideo Team.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/robota-na-weekend-program-fokus-tv-i-nowa-tv,7171451617028225a ##












