- Kino Polska TV SA Beata Ryczkowska executive programming director w Kino Polska TV
Kino Polska TV SA zmieniła strukturę działu programowego, w ramach zmian Beata Ryczkowska awansowała na stanowisko executive programming director. Będzie odpowiadała za strategię programową kanałów telewizyjnych Grupy Kino Polska.
- Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat udostępnia abonentom 44 kanały w „otwartym oknie”, Ipla - 38 kanałów
Cyfrowy Polsat proponuje swoim abonentom skorzystanie z darmowego dostępu nawet do 44 odkodowanych programów bez dodatkowych opłat. Promocja potrwa do 10 stycznia 2021 roku, mogą z niej skorzystać abonenci telewizji satelitarnej, kablowej w technologii IPTV oraz internetowej OTT.
- telewizja internetowa OTT Jacek Braciak w kolejnej kampanii telewizji internetowej OTT Cyfrowego Polsatu (wideo)
Cyfrowy Polsat rozpoczął emisję nowej kampanii świątecznej zachęcającej do skorzystania z oferty telewizji internetowej OTT.
- Kino Polska Wpływy Grupy Kino Polska TV wzrosły w III kwartale o 23 proc. dzięki Filmboxowi i licencjom, w dół Stopklatka i Zoom TV
W trzecim kwartale br. grupa kapitałowa Kino Polska TV osiągnęła wzrost przychodów o 23,1 proc. do 53,4 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 1,54 do 6,07 mln zł. Wyniki firmy zwiększyły się też w trzech kwartałach mimo wiosennego załamania rynku reklamowego, za to nadawane naziemnie Stopklatka i Zoom TV zanotowały wyższe straty.
- Canal+ Canal+ rusza ze świątecznymi promocjami, w ofercie dekodery 4K za 1 zł (wideo)
Platforma Canal+ ruszyła ze świąteczną promocją na ofertę telewizji satelitarnej i telewizji przez internet oraz dostępem do dekoderów 4K - 4K UltraBOX+ i Canal+ BOX 4K - w promocyjnych cenach.
- Marcin Kowalski Marcin Kowalski odchodzi z zarządu Kino Polska TV
We wtorek Marcin Kowalski zrezygnował ze skutkiem natychmiastowym z funkcji członka zarządu firmy Kino Polska TV. Zajmował to stanowisko przez ponad pięć lat.
- Telewizja kablowa Prezes Kino Polska TV: nie widzę odwrotu widzów od telewizji
Kino Polska TV liczy, że łączna oglądalność kanałów grupy wzrośnie do końca roku do 2,5 proc. Stacje mają obecnie zapełnione bloki reklamowe, a ich ceny są na takim poziomie, jakiego przed pandemią firma oczekiwała na jesień - poinformował prezes Bogusław Kisielewski. Prezes będzie zadowolony, jeżeli spółce uda się w tym roku wypracować wyższy wynik finansowy niż w 2019.
- Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat z nową ofertą telewizji: 3 główne pakiety i 9 dodatkowych
Cyfrowy Polsat wprowadza do sprzedaży zmienioną ofertę telewizji satelitarnej i kablowej. Jest ona oparta na trzech podstawowych pakietach oraz dziewięciu dodatkowych, ze stacjami premium i usługami VoD.
- prezes Kino Polska TV Kino Polska TV ze wzrostem wpływów. Zoom TV i Stopklatka na większym minusie, w lipcu 20 proc. więcej z reklam
W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa Kino Polska TV osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 10 proc. do 98,7 mln zł oraz spadek zysku netto z 10,43 do 9,35 mln zł. Zoom TV i Stopklatka zanotowały wyższe straty niż przed rokiem. Firma ocenia, że „została dotknięta pandemią COVID-19 w sposób umiarkowany”, a w lipcu jej wpływy reklamowe zwiększyły się rok do roku o 20 proc.
- UPC Polska UPC Polska w II kwartale zyskała klientów. Telewizja z największym wzrostem, w dół telefonia stacjonarna
W drugim kwartale br. UPC Polska pozyskało 4,3 tys. nowych abonentów oraz 13,6 tys. subskrypcji cyfrowych. Baza klientów wzrosła do 1 494 300, a usług cyfrowych - do 3 198 200. Firma miała ok. 425 mln zł przychodów. - Pomimo bezprecedensowych wyzwań związanych z COVID19, nadal zdobywaliśmy zaufanie klientów i mocno poprawiliśmy kluczowe wskaźniki - komentuje Robert Redeleanu, prezes UPC Polska.









