- Rzeczpospolita „Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” liderami sprzedaży e-wydań (dane za luty)
W lutym br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych osiągnęła „Rzeczpospolita”. Natomiast wśród dzienników regionalnych i lokalnych na pierwsze miejsce awansowało „Echo Dnia”.
- sprzedaż dzienników „Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem sprzedaży, tylko „Gazeta Polska Codziennie” na plusie
W lutym br. niemal wszystkie dzienniki ogólnopolskie odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”, od której odszedł niemal co dziesiąty czytelnik. O prawie jedną piątą do góry poszła zaś sprzedaż „Gazety Polskiej Codziennie”.
- Rzeczpospolita „Rzeczpospolita” i „Echo Dnia” na czele. Dane sprzedaży e-wydań dzienników w Polsce
W styczniu br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych osiągnęła „Rzeczpospolita”. Natomiast wśród dzienników regionalnych i lokalnych pierwsze było „Echo Dnia”.
- Gazeta Polska Codziennie „Gazeta Polska Codziennie” ze wzrostem sprzedaży o 15 proc. „Gazeta Wyborcza” traci najwięcej
W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła kolejny raz „Gazeta Polska Codziennie”, a na przeciwnym biegunie znalazła się „Gazeta Wyborcza”.
- Business Banking & Finance Bonnier Business Polska z najbardziej opiniotwórczymi mediami ekonomicznymi w 2015 r.
Bankier.pl został uznany najbardziej opiniotwórczym portalem biznesowym 2015 roku w badaniu Instytutu Monitorowania Mediów. Puls Biznesu znalazł się w czołówce ekonomicznych mediów w kategorii prasa - zajmując drugie miejsce.
- Rzeczpospolita „Rzeczpospolita” wyprzedziła „Dziennik Gazetę Prawną” (dane o sprzedaży e-wydań dzienników w 2015 r.)
W ub.r. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych osiągnęła „Rzeczpospolita”, która wyprzedziła „Dziennik Gazetę Prawną”. Natomiast wśród dzienników regionalnych na pierwsze miejsce awansowało „Echo Dnia”.
- reklama prasowa Mniej na reklamy w dziennikach. „Fakt” z największym spadkiem, w górę „Rzeczpospolita” i „Puls Biznesu” (TOP 10)
W 2015 roku cennikowa wartość reklam w dziennikach była niższa o ok. 1 proc. w stosunku do 2014 roku. Z czołówki tytułów o największych przychodach tylko trzy zarobiły więcej: „Rzeczpospolita”, „Puls Biznesu” i „Nasze Miasto”. Najbardziej spadły wpływy „Faktu”.
- Dziennik Gazeta Prawna „Dziennik Gazeta Prawna” i „Echo Dnia” na czele sprzedaży e-wydań
W listopadzie ub.r. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych osiągnął „Dziennik Gazeta Prawna”, a drugie miejsce zajęła „Rzeczpospolita”. Natomiast wśród dzienników regionalnych i lokalnych pierwsze było „Echa Dnia”.
- Startups Dyskusja.biz - nowy projekt Bonnier Business Polska
Bonnier Business Polska, wydawca m.in. Pulsu Biznesu i Bankier.pl, uruchomił nowy portal. Do portfolio grupy dołączyła dyskusja.biz, platforma blogowa poruszająca ważne i aktualne tematy gospodarcze i biznesowe.
- Gremi Business Communication Zdrożały „Rzeczpospolita”, „Parkiet” i „Puls Biznesu”. Gremi: to techniczna korekta
Od początku roku wzrosły ceny wydawanych przez Gremi Business Communication dzienników „Rzeczpospolita” i „Parkiet”. - To normalna techniczna korekta cen - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Dariusz Bąk, prezes GBC. O złotówkę więcej płacą również czytelnicy „Pulsu Biznesu”, wydawanego przez Bonnier Business Polska.









