- Large Business Rośnie udział powierzchni handlowych w mniejszych miastach w Polsce
W pierwszym półroczu 2016 r. rynek nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce wzrósł do ponad 13,5 mln m kw. powierzchni najmu. Nadal obserwowany jest wyraźny trend otwierania centrów i parków handlowych w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców oraz rozwój sektora centrów wyprzedażowych w aglomeracjach od 200 do 400 tys. mieszkańców. Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield prezentuje dane z raportu Property Times: Wzrost konkurencji na rynku wymusza szybką reakcję, podsumowującego pierwszą połowę 2016 r. na rynku powierzchni handlowych w Polsce.
- Leroy Merlin Leroy Merlin przez dwa lata sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski
Sieć sklepów budowlano-dekoratorskich Leroy Merlin podpisała z Polskim Związkiem Piłki Nożnej dwuletnią umowę, w ramach której będzie oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski.
- Małgorzata Rzeczkowska Małgorzata Rzeczkowska: ze Starcom Mediavest Group do J. Walter Thompson
Do zespołu obsługi klienta grupy J. Walter Thompson dołączyła Małgorzata Rzeczkowska związana z branżą reklamową ponad 10 lat. Wcześniej pracowała m.in. w Lowe, Draft FCB+Ad Fabrika, Brainshop U-boot i Starcom Mediavest Group.
- Malls & Shopping Centers Rusza rozbudowa Centrum Handlowego Auchan Hetmańska
Rozpoczyna się rozbudowa Centrum Handlowego Auchan w Białymstoku przy ulicy Hetmańskiej. Dzięki prowadzonym pracom galeria zyska ponad 5,8 tys. mkw. dodatkowej powierzchni handlowej, a liczba butików i lokali usługowych do ponad 60. Generalnym wykonawcą projektu jest firma Instal Białystok. Otwarcie dobudowywanej części inwestor zaplanował na pierwszą połowę 2017 roku.
- Leroy Merlin Mieszkanie w odnowionej fabryce w reklamie Leroy Merlin (wideo)
Sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych Leroy Merlin zaczęła kolejną odsłonę kampanii reklamowej pod hasłem „Bohater domu”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Engine, Delapost Warsaw i Starcom.
- Museums & Galleries Za nami druga edycja Festiwalu Wizje
Druga edycja Festiwalu Wizje już za nami. Od 5 do 10 lipca 2016 roku, w przestrzeni toruńskiej starówki, od Fontanny Cosmopolis, dalej wzdłuż ulic Fosa Staromiejska, Pod Krzywą Wieżą, aż do ulicy Bankowej, można było oglądać dziesięć różnorodnych instalacji, a także wziąć udział we współtworzeniu festiwalowych dzieł. Na sześć festiwalowych dni centrum Torunia zamieniło się w nietypową galerię sztuki współczesnej.
- Museums & Galleries Druga edycja Festiwalu Wizje w Toruniu
Sztuka współczesna na wyciągnięcie ręki: oryginale konstrukcje architektoniczne, interaktywne instalacje wykorzystujące wodę i dźwięk, roślinność i plastikowe butelki. Przestrzenna tablica do gry w koszykówkę, rzeźbiarskie mobile, rafa koralowa, huby czy ambrazury — przed nami druga edycja Festiwalu Wizje. Nowoczesne instalacje artystyczne zaprezentowane zostaną w magicznych zakątkach zabytkowej starówki Torunia, w przestrzeni między Fontanną Cosmopolis a Skwerem Oficerskiej Szkoły Marynarki Wojennej. Prace oglądać można od 5 do 10 lipca 2016 roku.
- market Sieci marketów, mimo ryzyka wprowadzenia podatku handlowego, nie ograniczają wydatków na reklamę
Sieci marketów, zarówno spożywczych, budowlanych czy też ze sprzętem RTV AGD jak na razie - mimo zapowiedzi wprowadzenia podatku handlowego - nie tną wydatków na reklamę. Wręcz przeciwnie - niektóre, jak Carrefour, Tesco czy ITM znacząco je zwiększają.
- Natalia Szulc Natalia Szulc: z Leroy Merlin Polska do działu komunikacji Unilevera
Natalia Szulc objęła stanowisko communications managera na Polskę i kraje bałtyckie w Unilever Polska. Ostatnio pracowała w Leroy Merlin Polska.
- Artificial Intelligence Rola analityki w rozwoju innowacji i transformacji cyfrowej tematem konferencji SAS Forum Milan 2016
Przedstawiciele świata biznesu i nauki, eksperci z zakresu analityki oraz specjaliści data science przyjadą 28 kwietnia do Mediolanu, aby dyskutować na temat wpływu analityki na rozwój gospodarki i społeczeństwa.









