- Prasa Top 75 tygodników w Polsce. Na czele „Tele Tydzień”
W rankingu sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników liderem został „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma telewizyjne oraz yellow. Top 75 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
- FOX Life FOX Life promuje „Kochanki”
Kanał FOX Life rozpoczął kampanię reklamową nowego serialu „Kochanki”, która obejmie telewizję, prasę oraz internet.
- cennikowe wpływy reklamowe magazynów „Viva!” dużo więcej z reklam, „Wprost” i „Polityka” w dół
W styczniu br. magazyny cennikowo zarobiły z reklam 10 proc. mniej niż rok wcześniej. Wpływy „Vivy!” wzrosły prawie trzykrotnie, a „Przyjaciółki” dwukrotnie, za to spadki zanotowały „Wprost”, „Świat Kobiety” i „Polityka”.
- najchętniej czytany tygodnik „Tele Tydzień” najchętniej czytanym tygodnikiem w II półroczu 2012 roku
„Tele Tydzień” pozostaje liderem czytelnictwa tygodników w Polsce, ale - tak jak wszystkie tytuły z czołowej dziesiątki - zanotował on spadek popularności. Z kolei na czele dwutygodników znalazła „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC.
- wiosna w TVP TVP promuje seriale i "The Voice of Poland" (foto)
Seriale TVP1 i TVP2 oraz programy "The Voice of Poland" i "Dzięki Bogu już weekend" promowane będą w ramach wiosennej kampanii Telewizji Polskiej. Działania przygotował nadawca we własnym zakresie, a media zakupił Maxus Warszawa.
- tygodniki telewizyjne Tygodniki telewizyjne w 2012: „Tele Tydzień” liderem, tylko „Program TV” ze wzrostem
W 2012 roku prawie wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Kurier TV”. Zyskał jedynie „Program TV”, a zdecydowanym liderem zestawienia pozostał „Tele Tydzień”.
- Justyna Kowalczyk Justyna Kowalczyk reklamuje Kredyt na Miarę w Raiffeisen Polbanku (wideo)
Rozpoczęła się pierwsza kampania produktowa Raiffeisen Polbanku, reklamująca pożyczkę gotówkową Kredyt na Miarę. Akcję, w której występuje twarz promocyjna banku Justyna Kowalczyk, przygotowały BBDO Warszawa i Starcom.
- Home Entertainment Systems Tablety i smartfony w nowych kampaniach marketingowych Samsung
1 lutego rozpoczęły się ogólnopolskie kampanie promujące tablety i smartfony z linii Samsung GALAXY. Swoim zasięgiem obejmują standardowe i niestandardowe formy przekazu – m.in. reklamę w TV, prasie, kinach i działania OOH. Kampanie wspierają działania sprzedażowe i będą trwały do końca marca.
- Bauer Bauer i Kolporter: warunki dystrybucji w 2014 uzgodnimy do końca lutego br.
- Wydawnictwo Bauer i firma Kolporter przyjęły wspólne stanowisko, że najpóźniej do końca lutego br. mają uzgodnić warunki współpracy obowiązujące po 31 grudnia 2013 roku - poinformował Bauer w komunikacie.
- Program TV Tylko „Program TV” zyskał wśród tygodników telewizyjnych
W listopadzie 2012 roku prawie wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tele Max”. Zyskał jedynie „Program TV”, a zdecydowanym liderem zestawienia pozostał „Tele Tydzień”.









