Średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2013 roku wyniosła 916 441 egz. i w porównaniu do stycznia 2012 roku była niższa o 11,83 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik w analizowanym okresie spadł o 10,33 proc. do poziomu 557 354 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się inny telewizyjny magazyn także wydawany przez Bauera - „To & Owo”. W styczniu 2013 roku średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 14,92 proc. do poziomu 368 617 egz.
Tuż za podium uplasował się najpopularniejszy tygodnik opinii - „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 335 981 egz., po spadku o 9,13 proc. Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po cztery pozycje zajęły tygodniki telewizyjne oraz z segmentu yellow. Ponadto w top10 znalazł się jeden tygodnik opinii oraz jeden magazyn z historiami prawdziwymi.

Spadki tytułów Wydawnictwa Bauer spowodowane były w znacznej mierze tym, iż w okresie od 2 do 13 stycznia br. nie trafiały one do punktów obsługiwanych przez Kolportera - największego dystrybutora prasy w Polsce (więcej na ten temat).











