- Saatchi&Saatchi Dwanaście awansów w Saatchi&Saatchi
W agencji reklamowej Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) awansowało 12 pracowników w działach kreacji, designu, client service i trafficu.
- Heinekicks Heineken przedstawia Heinekicks, buty pod picie piwa
Koncern piwowarski Heineken wypuścił limitowaną kolekcję obrandowanych sportowych butów Heinekicks, w pełni dostosowanych do koneserów złotego trunku.
- Wirtualna Polska Wirtualna Polska dostanie 100 mln zł dywidendy od swoich mediów
Spółka zależna holdingu Wirtualna Polska odpowiadająca za biznes mediowo-reklamowy osiągnęła w ub.r. wzrost przychodów o 22 proc. i 147,8 mln zł zysku netto, z którego 100 mln zł przeznaczono na dywidendę - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
- Zenith Zenith Poland zwiększył wpływy o 43 proc.
W ub.r. przychody agencji mediowej Zenith Poland (należy do koncernu Publicis Groupe) poszły w górę o 42,6 proc. do 497,29 mln zł. Przy podobnym wzroście kosztów firmie udało się zwiększyć zysk netto z 3,19 do 4,67 mln zł, w całości ma go wypłacić jako dywidendę.
- podcasty Jedna trzecia internautów w Polsce słucha podcastów
Już prawie co trzeci internauta w Polsce słucha podcastów - ich zasięg miesięczny wyniósł w 2021 roku ponad 31 proc. Jednocześnie minimum raz w tygodniu podcasty włącza co piąty polski użytkownik sieci - wynika z danych badania Tandem Media.
- dolar Polskie telewizje ucierpią na słabnącym złotym? Najmocniej narażeni nadawcy sportu z zagranicy
Od kilku tygodni euro i dolar są rekordowo drogie względem złotego. Nadawcy telewizyjni, którzy kupują za granicą licencje do filmów, seriali, programów i transmisji sportowych, zapewniają portal Wirtualnemedia.pl, że są zabezpieczeni przed słabnięciem naszej waluty. - Szybkie zrównoważenie dodatkowych kosztów zwiększonymi wpływami z reklam i opłat abonamentowych jest w obecnych warunkach mało prawdopodobne - ocenia Marek Sowa.
- Tauron Sprzedaż Tauron bada rynek przed przetargiem mediowym
Spółka Tauron Sprzedaż szykuje się do przetargu na planowanie i zakup mediów do jej kampanii - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Obecnie sonduje rynek pod jego kątem.
- Publicis Groupe Publicis podnosi całoroczne prognozy po „wyjątkowo dobrych wynikach” w pierwszej połowie roku
Holding reklamowy Publicis Groupe, do którego należą m.in. takie agencje, jak Saatchi&Saatchi, Leo Burnett czy Starcom podwyższył całoroczne prognozy wzrostu w związku z dobrymi wynikami za pierwsze półrocze br. Całkowity wzrost organiczny w drugim kwartale wyniósł 21 proc., a przychody netto wzrosły o 19,1 proc. w pierwszej połowie roku w porównaniu z tym samym okresem w 2021 roku.
- Starcom Starcom z 26 mln zł zysku, przychody 17 proc. w górę
W ub.r. przychody agencji mediowej Starcom (należy do koncernu Publicis Groupe) zwiększyły się o 17,1 proc., a przy wzroście kosztów operacyjnych o 17,5 proc. jej zysk neto zmalał z 28,63 do 25,67 mln zł. Wiosną br. firma wydzieliła działalność Re:Sources Poland została wydzielona do nowej spółki.
- Leo Burnett Warszawa Leo Burnett Warszawa: wpływy 25 proc. w górę, 45 mln zł zysku dzięki dywidendom
Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) zakończyła ub.r. zyskiem netto w kwocie 45 mln zł, głównie dzięki dywidendom od Starcomu i PGP Hub. Przychody sprzedażowe agencji zwiększyły się o 23,5 proc. do 23,57 mln zł, a liczba pracowników - o 22.









