Rozgłośnie Polskiego Radia i Audytorium 17 z nowym porozumieniem o współpracy

Audytorium 17 i Rozgłośnie Regionalne Polskiego Radia podpisały nowy dokument o współpracy na rynku reklamy – zarówno ogólnopolskim, jak i ponadregionalnym. Porozumienie wchodzące w życie w 2023 roku określa warunki współpracy i reprezentacji rozgłośni Polskiego Radia przez ich „spółkę córkę”.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Rozgłośnie Polskiego Radia i Audytorium 17 z nowym porozumieniem o współpracy

Audytorium17 to przedstawiciel nie tylko siedemnastu rozgłośni publicznego nadawcy w dziedzinie zakupu czasu reklamowego i planowania kampanii reklamowych, ale także sześciu wyspecjalizowanych programów lokalnych (tzw. anten miejskich) i stacji nadających wyłącznie w technologii DAB+.

Nowe porozumienie zastępuje dotychczas obowiązujące, zawarte w 2014 roku. - Jest to bezsprzecznie sukces, że osiemnaście podmiotów gospodarczych wynegocjowało korzystne dla wszystkich warunki współpracy na trudnym rynku reklamowym. W nowy 2023 rok wchodzimy jako największa zasięgowo sieć radiowa (docieramy do 95 proc. mieszkańców Polski), która swoim klientom oferuje gwarantowane dotarcie z przekazem reklamowym. Dzięki nowemu porozumieniu możemy proponować nowe, atrakcyjniejsze warunki współpracy zarówno klientom bezpośrednim jak i domom mediowym i brokerom – komentuje Paweł Paluch, prezes spółki Audytorium 17.

Paluch jest prezesem spółki od 2016 roku. Wcześniej pracował w Telewizji Polskiej, kierując Biurem Marketingu i Promocji, Biurem Zarządzania Programem i Marketingiem, był także członkiem zarządu Telewizji Polskiej SA. Był również twórcą agencji reklamowej Radia PLUS oraz rzecznikiem prasowym Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej.

Według badania Radio Track w ub.r. łączny udział obsługiwanych przez spółkę stacji regionalnych Polskiego Radia wyniósł 4,7 proc., o 0,1 pkt proc. mniej niż w 2020 roku. Natomiast cały polski rynek reklamy radiowej urósł w ub.r. o 13,9 proc. (czyli 94,9 mln zł) do 776 mln zł (według szacunków Publicis Groupe).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+