Wyboru dokonano podczas wczorajszego zebrania wspólników spółki Audytorium 17, reprezentującej regionalne rozgłośnie Polskiego Radia na rynku reklamowym. Zdecydowali o tym prezesi 17 rozgłośni regionalnych PR.
Paluch ostatnio pracował jako główny specjalista ds. komunikacji i wizerunku w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, w latach 2013-2014 jako prezes zarządu firmy MSS Media Strategy Syndicate, zajmującej się strategicznym pozycjonowaniem medialnym.
W latach 2009-2011 kierował Biurem Marketingu i Promocji Telewizji Polskiej, Biurem Zarządzania Programem i Marketingiem Telewizji Polskiej, był także członkiem zarządu Telewizji Polskiej. Jest również twórcą agencji reklamowej Radia Plus, współtwórcą i kreatorem Telewizji ES w Poznaniu.
Paweł Paluch jest absolwentem Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi, Wydział Operatorski i Realizacji Telewizyjnej.












