- miesięcznik Najchętniej kupowane miesięczniki w Polsce - na czele „Kobieta i Życie” (top 123)
W maju 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników awansowała „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Ranking 123 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl
- Allegro Smartfonowa para i blogerki reklamują „modę na sprytne zakupy” na Allegro (wideo)
Startuje jesienna kampania Allegro.pl reklamująca ofertę odzieżową oraz koncepcję smart shoppingu. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Nadeszła moda na sprytne zakupy”, wspólnie z działem marketingu portalu przygotowały i realizują firmy Bardzo, Tribal DDB i Universal McCann.
- Twój Styl „Twój Styl” liderem czytelnictwa wśród miesięczników w I półroczu br.
„Twój Styl”, „Claudia” i „Cztery Kąty” to najchętniej czytane miesięczniki w Polsce w I półroczu br. Natomiast na czele dwumiesięczników znalazły się „Wysokie Obcasy Extra” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl.
- miesięczniki luksusowe „Twój Styl” traci czytelniczki, „Joy” na drugim miejscu wśród pism luksusowych
W maju 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Joy” - na przeciw biegunie znalazł się magazyn „Shape”.
- Mohito Alina Baikova na zdjęciach Marcina Tyszki reklamuje Mohito
Rusza kampania reklamowa jesienno-zimowej kolekcji odzieży Mohito (produkowanej przez firmę LPP). Bohaterką akcji jest modelka Alina Baikova, której zdjęcia wykonał Marcin Tyszka. Produkcją reklam zajęła się firma Warsaw Creatives.
- Kobieta i Życie „Kobieta i Życie” nowym liderem sprzedaży wśród miesięczników (top 130)
W kwietniu 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników awansowała „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Ranking 130 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
- cennikowe wpływy reklamowe 7 proc. więcej na reklamę w magazynach. „Viva!”, „Wprost” i „Show” mocno w górę (TOP 10)
Cennikowe wpływy reklamowe czasopism w I połowie br. były o 6,8 proc. wyższe niż rok wcześniej. O ponad jedną piątą wzrosły przychody „Vivy!” i „Wprost”, a o 15 proc. - „Show”.
- Twój Styl „Twój Styl” i „Wysokie Obcasy Extra” najchętniej czytane
„Twój Styl”, „Claudia” i „Cztery Kąty” to najchętniej czytane miesięczniki w Polsce. Natomiast na czele dwumiesięczników znajdują się „Wysokie Obcasy Extra” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl.
- Twój Styl „Twój Styl” i „Glamour” tracą czytelników, „Wysokie Obcasy Extra” na piątym miejscu
W kwietniu 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Cosmopolitan”, a na przeciwnym biegunie znalazł się magazyn „Glamour”.
- wpływy reklamowe „Show”, „Przyjaciółka” i „Tele Tydzień” dużo więcej z reklam - w dół „Party”, „Claudia” i „Wprost” (TOP 10)
W maju br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów były o 6,9 proc. wyższe niż rok wcześniej. Wzrosty rzędu 20-40 proc. osiągnęły „Show”, „Przyjaciółka”, „Tele Tydzień” i „Viva!”, natomiast spore spadki zanotowały „Party”, „Claudia” i „Wprost”.









