W ramach promocji każda osoba, która kupi robot kuchenny MUM marki Bosch, ma 30 dni na jego wypróbowanie, a jeśli sprzęt nie spełni oczekiwań, może zostać zwrócony bez konsekwencji. Promocją objęte są wszystkie modele robotów z serii MUM.
W kampanii reklamowej prezentowany jest przede wszystkim robot kuchenny MUMXL20C. Reklamy podkreślają, że ma on atrakcyjny design, jest funkcjonalny, posiada najmocniejszy na polskim rynku silnik o mocy 1600W oraz oferuje szeroką gamę akcesoriów.

Akcja reklamowa obejmuje prasę (magazyny kulinarne, kobiece i lifestylowe, m.in. „Elle”, „Twój Styl”, „Wysokie Obcasy Extra”, „Claudia”, „Olivia”, „Zwierciadło”, „Pani”, „Kukbuk”, „Kuchnia”, „Moje Gotowanie”), internet (reklamy na Gazeta.pl, WP.pl, w serwisach kulinarnych lifestylowych i porównywarkach cenowych, konkurs organizowany we współpracy z blogerami i vlogerami kulinarnymi) oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Działania potrwają do końca br.
Za koncepcję i realizację działań w internecie odpowiada agencja Insignia, a materiały POS przygotowała agencja 3M Projekt.











