„Tele Tydzień”, „Viva!” i „Przyjaciółka” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost” i „Polityka” (TOP10)

We wrześniu br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów były o 7 proc. wyższe niż rok wcześniej. Duże wzrosty osiągnęły „Tele Tydzień”, „Viva!”, „Przyjaciółka”, „Twój Styl”, „Flesz” i „Party”, natomiast spadki zanotowały „Wprost” i „Polityka”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Cennikowe przychody magazynów z reklam (bez autopromocji i rabatów) we wrześniu br. wyniosły 275,67 mln zł, o 18,16 mln zł więcej niż rok wcześniej, co oznacza wzrost o 7 proc. - wynika z danych Kantar Media opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Jednak faktycznie te wpływy mogły zwiększyć się mniej albo nawet zmaleć. W I połowie br. bowiem o ile cennikowe przychody wzrosły o 6,8 proc. (zobacz szczegóły), o tyle rzeczywiste wpływy - według szacunków Starlinka - zmalały o 15 proc. (więcej na ten temat).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tele-tydzien-najchetniej-czytanym-tygodnikiem-przyjaciolka-nowym-liderem-wsrod-dwutygodnikow ## 

We wrześniu br. cennikowo więcej niż przed rokiem zarobiło z reklam osiem z dziesięciu czołowych czasopism. Wpływy „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) wzrosły o 6,01 mln zł (czyli o 53,4 proc.), „Newsweeka Polska” (Ringier Axel Springer Polska) - o 2,03 mln zł (to 14,7 proc. w górę), a „Vivy!” (Edipresse Polska) - o 4 mln zł (czyli o 37,1 proc.).

„Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) cennikowo zarobił z reklam więcej niż przed rokiem o 2,62 mln zł (to wzrost o 28,7 proc.), „Flesz” (Edipresse Polska) - o 2,19 mln zł (27,1 proc. w górę), a „Party” (Edipresse Polska) - o 2,1 mln zł (28,3 proc. w górę).

Przychody „Show” (Wydawnictwo Bauer) zwiększyły się o 449,1 tys. zł (czyli o 8,9 proc.), a „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) - o 1,34 mln zł (to 36,3 proc. w górę).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tylko-pani-domu-na-plusie-wsrod-dwutygodnikow-poradnikowych-przyjaciolka-na-czele ## 

Zmalały natomiast cennikowe wpływy reklamowe tygodników opinii „Wprost” i „Polityka”. Pierwszy zarobił o 2,72 mln zł mniej niż rok wcześniej (17,5 proc. w dół), a drugi - o 194 tys. zł mniej (3,1 proc. w dół).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/spada-sprzedaz-do-rzeczy-gazety-polskiej-i-w-sieci-polityka-przed-newsweekiem ## 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online