- podsumowanie tygodnia TVP1 i TVN liderami oglądalności. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
- podsumowanie miesiąca TVP1 i Polsat liderami września. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami
Liderem oglądalności we wrześniu br. była TVP1. W grupie 16-49 pierwszy był Polsat, który wyprzedził TVN. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz mecz Ligi Narodów Polska-Holandia - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
- Teatr Telewizji Teatr Telewizji w TVP1 śledzi 319 tys. widzów. „Warszawa” hitem
Trzy pierwsze spektakle Teatru Telewizji w sezonie 2020/2021 oglądało średnio 319 tys. widzów. W analizowanym okresie hitem był spektakl „Warszawa”, który zgromadził 336 tys. oglądających.
- podsumowanie tygodnia TVP1 i TVN nowymi liderami oglądalności. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz kulisy „Ludzie i bogowie”. Nowym liderem oglądalności wśród stacji w 4+ została Jedynka, która wyprzedziła Polsat. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 na pierwsze miejsce awansował TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
- M jak miłość 3,57 mln widzów „M jak miłość”. TVP2 liderem rynku
Kolejny sezon „M jak miłość” ogląda średnio 3,57 mln widzów. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49.
- Projekt Lady „Projekt Lady 5” stracił 400 tys. widzów. TVN wiceliderem w 16-49
Reality-show „Projekt Lady 5” ogląda średnio 938 tys. widzów, o 400 tys. osób mniej niż czwartą odsłonę programu. TVN w czasie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku w grupie 4+ i drugie w 16-49.
- podsumowanie tygodnia Polsat nowym liderem oglądalności. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz kulisy „Ludzie i bogowie”. Nowym liderem oglądalności wśród stacji w 4+ został Polsat, który wyprzedził Jedynkę. Stacja ta na pierwsze miejsce awansowała również w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
- Milionerzy Teleturniej „Milionerzy” stracił 270 tys. widzów, TVN liderem w 16-49
Po trzech tygodniach emisji „Milionerów” w jesiennej ramówce br. ogląda średnio 1,49 mln osób, o 270 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49.
- Ninja Warrior Polska 1,23 mln widzów „Ninja Warrior Polska 2”. Polsat liderem w 16-49
Drugi sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadzi średnio 1,23 mln widzów, o 370 tys. osób mniej niż pierwsza odsłona emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania formatu jest drugi w rynku w 4+ i pierwszy w 16-49.
- TVP Piłkarskie mecze Polaków i "M jak miłość" z najwyższymi cenami reklam w TVP
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na październik. Najwyżej wyceniono spoty przy meczach piłkarskiej reprezentacji Polski w TVP1 oraz przy serialu "M jak miłość" w TVP2.









