- Oppo Reno 10x Zoom - nowy smartfon Oppo z dziesięciokrotnym zoomem w Polsce za 3499 zł (wideo)
Firma Oppo rozpoczyna polską przedsprzedaż kolejnego smartfona z najnowszej serii Reno - modelu Reno 10x Zoom wyposażonego w dziesięciokrotny hybrydowy zoom.
- Asystent Google Asystent Google w Media Expert
Sieć elektromarketów Media Expert wprowadziła nowy kanał komunikacji z klientami. Teraz mogą oni sprawdzić status zamówienia, przejrzeć aktualne promocje oraz uzyskać kontakt z infolinią za pośrednictwem Asystenta Google.
- F1 2019 "F1 2019" - jest pierwszy trailer (wideo)
Studio Codemasters zaprezentowało pierwszy oficjalny trailer z treścią z oficjalnej gry wideo Formuły 1 - "F1 2019". Premierę tytułu zaplanowano na 28 czerwca br.
- eSports Finał Ekstraklasa Games i mistrzowskie promocje w Media Expert!
Ekstraklasa Games wchodzi w decydującą fazę. O miano najlepszych graczy EA FIFA 19 w Polsce, rywalizowało ponad 17 tys. uczestników. 26 maja 2019 odbędzie się Finał tegorocznej, pierwszej edycji tego turnieju. Z tej okazji sieć Media Expert, będąca oficjalnym partnerem rozgrywek, przygotowała dla wszystkich entuzjastów gamingu specjalne promocje na zestawy konsol i gier. Za zestaw PS4 500GB z dwiema grami: EA FIFA 19 oraz Battlefield 5 zakupiony w dniach 20-26 maja gracze zapłacą 1128 zł. Równolegle, fani wirtualnej rozrywki będą mogli skorzystać z promocji na konsolę X1S 1TB, wzbogaconą o grę Forza Horizon 4, EA FIFA 19 i Battlefield V oraz dodatki do Fortnit’a w atrakcyjnej cenie 1178, o ile zdecydują się na zakup w okresie od 20 maja do 5 czerwca. Nie zapomniano również o ofercie dla klientów, którzy już korzystają z obu konsol. Przy zakupie notebooka lub fotela gamingowego, Media Expert proponuje zestaw EA FIFA 19 i Battlefield V w cenie 149 zł na PC i 179 zł na PS4/X1 oraz EA FIFA 19 i Anthem w cenie 149 zł na PC i 179 zł na PS4/X1. „Promocje, które uruchamiamy tuż przed Finałem Ekstraklasa Games nie są przypadkowe. Frekwencja i zainteresowanie tym turniejem to dla nas ważne potwierdzenie, że gaming w Polsce świetnie się rozwija. Nasz udział w tym projekcie to również dowód na to, że jesteśmy blisko społeczności graczy. Chcemy zatem budować ofertę idealnie dopasowaną do ich oczekiwań - zarówno pod względem szerokiego katalogu produktów, jak i atrakcyjnych cen.” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert. EA FIFA 19 w cenie 79 pln! Dodatkowo, od 20 maja, Media Expert uruchamia sprzedaż EA FIFA 19 w cenie 79 pln. Gracze, którzy czekali na taką okazję powinni się pospieszyć z zakupem, bowiem promocja potrwa tylko 2 tygodnie. „Tak atrakcyjna cena jest wynikiem naszej ścisłej współpracy z EA SPORTS, wydawcą tytułu FIFA 19 i to nie tylko w ramach turnieju Ekstraklasa Games. Zapewniam, że w drugiej połowie tego roku nie zabraknie promocji, które będą elektryzowały społeczność graczy w Polsce. Warto zaglądać zatem do naszych elektromarketów i na www.mediaexpert.pl.” – dodaje Mystkowski. Powyższe akcje sprzedażowe wspierają spoty radiowe z udziałem znanych i cenionych komentatorów – Janusza Laskowskiego i Dariusz Szpakowskiego. Kampania ruszy już 21 maja i potrwa kilka dni. Przypomnijmy, że w ramach poszczególnych etapów Ekstraklasa Games, uczestnicy reprezentują swój ulubiony klub występujący w polskiej ekstraklasie. 8 najlepszych drużyn sezonu zasadniczego weźmie udział w Finale, który odbędzie się 26 maja 2019 r. Transmisje z fazy ligowej i meczów finałowych zostaną zrealizowane w studiu Polsat Games. Na zwycięzców czekają nie tylko splendor i nagrody, ale i możliwość realizowania międzynarodowej kariery oraz dołączenia do ścisłej, światowej czołówki profesjonalnych graczy. Ekstraklasa Games otrzymała bowiem status ligi partnerskiej EA SPORTS - Official League Qualifier - jest to zatem jedyny polski turniej umożliwiający kompletowanie punktów w rankingu FIFA 19 Global Series, które uprawniają do wzięcia udziału w FIFA eWorld Cup 2019, wirtualnej wersji piłkarskich mistrzostw świata. Więcej informacji: www.esktraklasagames.org www.mediaexpert.pl Media Expert press box
- CDA Abonament CDA Premium będzie sprzedawany w punktach partnerskich Euronetu
Serwis CDA porozumiał się ze spółką Euronet Polska co do dystrybucji jego oferty abonamentowej CDA Premium w sieci partnerskiej Euronetu, obejmującej m.in. sklepy Media Expert, Media Saturn oraz saloniki prasowe Relay, inmedio i 1-minute.
- Samsung Galaxy S9 Samsung zwraca 500 zł za zakup Galaxy S9 lub S9+
Samsung uruchomił promocję "Premia Samsung S9/S9+", w ramach której kupując smartfona Galaxy S9 lub Galaxy S9+ można otrzymać 500 zł zwrotu.
- Social Networking Porozmawiaj z Media Expert... przez Asystenta Google!
Media Expert uruchomiła nowy kanał komunikacji z klientami. Od dziś, za pośrednictwem Asystenta Google możemy sprawdzić status zamówienia, przejrzeć aktualne promocje czy uzyskać kontakt z infolinią. Jak zapowiada sieć, usługa ma być konsekwentnie rozwijana i wkrótce może ułatwiać realizację zakupów wyłącznie poprzez komendy głosowe. Media Expert to sieć, która już od lat umiejętnie wykorzystuje technologię w swojej strategii sprzedażowej. Dotychczasowe rozwiązania, obejmujące formułę omnichannel, a także możliwość prezentacji produktów on-line przez konsultanta wyposażonego w kamerkę internetową, to tylko kilka z rozwiązań, które mają na celu zapewnienie komfortu zakupów. Katalog narzędzi sprzedażowych wzmacnia dziś możliwość skorzystania z Asystenta Google. Wystarczy użyć odpowiednich komend głosowych. OK. Google, porozmawiaj z Media Expert! Zaczynamy od komendy „OKEY Google”, by uruchomić aplikację, a następnie wydajemy polecenie „Porozmawiaj z Media Expert”. Usługa automatycznie przenosi użytkownika do kanału sieci. Od tego momentu, możemy wydając polecenia głosowe, sprawdzić status zamówienia i obejrzeć aktualne promocje. Wybór odpowiednich słów ułatwiają podpowiedzi, wyświetlane na urządzeniu mobilnym. Są wśród nich komendy: „sprawdź status zamówienia”, „pokaż ofertę” czy „numer Infolinii”. „Proces wykorzystanie Asystenta Google w zakupach czy przeglądaniu oferty jest w początkowej fazie, ale deklaruję, że będziemy konsekwentnie pracować nad rozwojem tej usługi. Chcemy wdrażać rozwiązania, które zapewnią naszym klientom komfort i szybkość obsługi. Korzystanie z nowoczesnych rozwiązań to dla nas również okazja do technologicznego inspirowania naszych rodaków i zachęcania ich do eksperymentowania z innowacjami.” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert. Przypomnijmy, że Asystent Google dostępny jest w Polsce dopiero od stycznia 2019 roku. Na dzień dzisiejszy aplikacja pomaga między innymi wypełniać codzienne obowiązki, sprawdzić prognozę pogody lub repertuar w kinie. Rozwiązanie zostało przyjęte przez ekspertów bardzo pozytywnie i ocenione, jako jeden z najciekawszych trendów technologicznych najbliższych lat. Sieć Media Expert wykorzystała tę prognozę zagospodarowując ją w swoich kanałach sprzedażowych oraz wyznaczając nowy kierunek w obszarze e-commerce. Media Expert press box
- Formuła 1 Gra „F1 2019” z Robertem Kubicą na okładce (wideo)
28 czerwca br. na sklepowe półki trafi najnowsza odsłona oficjalnej gry wideo Formuły 1 - „F1 2019”. Na polskiej okładce tytułu produkowanego przez Codemasters pojawi się Robert Kubica.
- Early Childhood Education Strajk nauczycieli: Media Expert zadbał o dzieci pracowników!
Pracownicy centrali Media Expert nie muszą się martwić o opiekę nad swoimi dziećmi w czasie trwającego strajku nauczycieli. W godzinach pracy rodziców, sieć zorganizowała czas najmłodszym. Atrakcje, zabawy edukacyjne i plastyczne będą realizowane do czasu zakończenia akcji protestacyjnej. Zorganizowanie opieki nad dzieckiem, które nie ma możliwości uczęszczania do szkoły jest nie lada wyzwaniem. Wiedzą o tym wszyscy pracujący rodzice, których pociechy muszą pozostać w domach od poniedziałku, czyli dnia, w którym rozpoczął się ogólnopolski strajk nauczycieli. Wśród nich nie ma jednak pracowników centrali Media Expert, których dzieci mogą uczestniczyć w specjalnie zorganizowanych animacjach. Zajęcia odbywają się biurowych pomieszczeniach w godzinach pracy, można zatem z dzieckiem przyjechać na godzinę 8.00 i odebrać je po godzinie 16.00. „Rozumiemy, że strajk nauczycieli jest dużym problemem w organizacji życia rodzinnego naszych pracowników. Uznaliśmy zatem, że należy wyjść z inicjatywą, dzięki której problem opieki nad dzieckiem w godzinach pracy nie będzie tak uciążliwy. Nasz personel odebrał tę inicjatywę bardzo entuzjastycznie, podobnie dzieci, dla których czas w Media Expert upływa pod znakiem zabawy i interesujących animacji.” – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy sieci. Dzieci biorą udział w zabawach tematycznych i konkursach plastycznych, w środę spędzą uczestniczyły w zajęciach sportowych w Hali Złotowianka. Co warte podkreślenia, dzieciom zapewniono również wyżywienia – koszt śniadań i obiadów pokrywa sieć Media Expert. Nie zapomniano również o trudnej sytuacji rodziców zatrudnionych w Media Expert w całej Polsce. Dzieci pracowników mają zapewnioną opiekę w miejscu pracy rodzica. Wszystkie elektromarkety zostały wyposażone w artykuły plastyczne, kredki, kolorowanki, itp. „Dbamy o każdy aspekt zapewnienia balansu między życiem prywatnym i zawodowym. Rozumiemy doskonale, że trudno jest realizować codzienne zadania służbowe, gdy pojawiają się problemy związane z organizacją życia rodzinnego. Chcemy, by nasi pracownicy wiedzieli, że w trudnych chwilach można liczyć na firmę. Strajk nauczycieli to wyzwanie, któremu chcemy sprostać jako organizacja, zarówno w kontekście wysokich standardów pracowniczych i empatii wobec potrzeb naszych zespołów, jak i kultury biznesowej oraz zwyczajnych, międzyludzkich relacji.” – podsumowuje Mystkowski. Media Expert press box
- I love radio 120 tys. zł z trzeciej edycji Charytatywnego Bloku Reklamowego. Fundusze dla dzieci z wadami słuchu
Dzięki emisji trzeciej edycji Charytatywnego Bloku Reklamowego na antenach rozgłośni pięciu polskich nadawców radiowych zebrano kwotę 120 tys. zł. Pieniądze przeznaczone zostaną na rehabilitację dzieci z wadami słuchu.









