- Shopee Azjatycka platforma e-commerce Shopee chce wejść do Polski, na początek bez prowizji i kosztów dostaw
Według nieoficjalnych doniesień platforma e-zakupowa Shopee z Singapuru szykuje się do wejścia na polski rynek, jednym z jej partnerów logistycznych ma być InPost. Przez pierwsze 6 miesięcy Shopee ma nie pobierać prowizji od sprzedawców i gwarantować darmowe dostawy wszystkich zakupów.
- InPost InPost ma 14 tys. Paczkomatów w Polsce, 47 proc. wpływów z dostaw z Allegro. Niebawem strategia usługi InPost Fresh
W zeszłym półroczu InPost osiągnął wzrost wpływów o 54 proc. do 1,65 mld zł i zysku netto ze 117,4 do 186 mln zł. W Polsce firma ma już 14 tys. Paczkomatów, a 47 proc. przychodów zapewniają dostawy zakupów z Allegro. Biznes zagraniczny firmy nadal notuje straty.
- Circle K Circle K i InPost zachęcają wspólnie do nadawania przesyłek
Sieć paliwowa Circle K razem z operatorem sieci paczkomatów InPost, przygotowały promocję "Wysyłasz - Wygrywasz". Każde nadanie paczki premiowane jest nagrodami, a akcję wspiera kampania marketingowa.
- Allegro Sprzedawcy zapłacą więcej za przesyłki w Allegro Smart!, będzie aplikacja Allegro Lokalnie
Na początku września Allegro podwyższy opłaty dla sprzedawców za wiele opcji dostaw w ramach usługi subskrypcyjnej Allegro Smart! Równocześnie aplikacja mobilna Allegro Sprzedaż ma zostać zastąpiona przez nową - Allegro Lokalnie.
- Shell Cafe Shell z nową marką kawiarnianych sklepów Shell Café
Firma paliwowa Shell Polska wprowadza nowa markę kawiarnianych sklepów Shell Café, które docelowo zastąpią dotychczasowy koncept Deli by Shell. Jeszcze w tym roku brand będzie obecny na wszystkich stacjach paliwowych tej firmy.
- PKN Orlen Orlen szuka lokalizacji pod własne maszyny paczkowe
Koncern PKN Orlen ogłosił wstępne zapytanie ofertowe, dotyczące współpracy w zakresie pozyskiwania lokalizacji pod automatyczne maszyny paczkowe. Postępowanie trwa do 3 września.
- InPost InPost oskarża firmę Provema o bezpodstawne użycie swojej nazwy w informacji prasowej
Po tym jak fintech Provema rozesłał do mediów notę prasową o "współpracy z firmą InPost", kierowana przez Rafała Brzoskę spółka zaprotestowała. - Nie mamy żadnej specjalnej umowy, Provema nie miała więc prawa do wykorzystania nazwy InPost w komunikacie prasowym, który zresztą nie został z nami uzgodniony - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl rzecznik prasowy firmy Wojciech Kądziołka.
- InPost Mobile Rezigiusz w kampanii aplikacji InPost Mobile
Youtuber Rezigiusz występuje w kampanii promującej nowe funkcjonalności aplikacji InPost Mobile. Akcję informacyjną przygotowała agencja GetHero.
- e-commerce IdoSell przejął pakiet większościowy węgierskiej platformy Shoprenter
Polski dostawca platformy do prowadzenia sklepów internetowych IdoSell przejął swojego węgierskiego odpowiednika, platformę Shoprenter. Nie ujawniono kwoty transakcji.
- T-Mobile Polska Heyah 01 z ofertą VoLTE i VoWiFi dla wszystkich użytkowników
Należąca do T-Mobile Polska marka Heyah zapowiedziała wprowadzenia w ramach oferty Heyah 01 usług opartych na technologiach VoLTE i VoWiFi. Dzięki nim możliwe będzie prowadzenie rozmów telefonicznych oraz obsługa SMS i SMS-ów w miejscach o utrudnionym zasięgu.









