- MediaMarkt Polska Właściciel sklepów MediaMarkt rozstrzygnął wielki przetarg mediowy
Firma MediaMarktSaturn, właściciel sieci sklepów MediaMarkt, zakończyła trwający od wielu miesięcy przetarg na obsługę mediową. Był to największy międzynarodowy przetarg w jej historii.
- LEGO Starcom przejmuje od Initiative obsługę mediową LEGO
LEGO, producent klocków rozstrzygnął trwający od początku ub.r. przetarg na globalną obsługę mediową. Do współpracy globalnie wybrał Publicis One, a w Polsce będzie pracować ze Starcomem.
- adQuery Do adQuery dołączyła Anna Gruszka
Do zespołu platformy technologicznej adQuery dołączyła Anna Gruszka, obejmując stanowisko chief growth officer. W nowej roli odpowiada za wzrost biznesu, przyspieszenie rozwoju platformy w Europie oraz budowanie relacji z największymi markami z rynku lokalnego i globalnego.
- Karolina Kusy Karolina Kusy i Stanisław Chmielarz w nowych rolach w Kinesso
Karolina Kusy i Stanisław Chmielarz objęli nowe stanowiska w Kinesso, agencji performance marketingu należącej do grupy IPG Mediabrands.
- UM UM rozszerza współpracę z Froneri
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) rozszerza współpracę z Froneri, jednym z największych producentów lodów na świecie.
- Levi's UM globalną agencją mediową Levi's
Firma odzieżowa Levi's Jeans skonsolidowała globalną obsługę mediową w agencji UM (IPG Mediabrands), z którą od 4 lat współpracuje w tym zakresie w obu Amerykach.
- Olli Właściciel TVN uruchomił nową platformę dla reklamodawców
Warner Bros. Discovery wystartował z Olli, autorską platformą planowania i realizacji kampanii reklamowych. - Dzięki tej ofercie odnieśliśmy już pierwsze sukcesy i z niecierpliwością czekamy na wprowadzenie jej szerzej na rynek – komentuje Ryan Gould, szef sprzedaży reklam cyfrowych w Warner Bros. Discovery.
- Maciej Kowalczyk Nowy operations&growth director w Initiative
Maciej Kowalczyk dołączył do zespołu agencji mediowej Initiative (IPG Mediabrands) obejmując stanowisko operations & growth director.
- Kinesso Kinesso dla Lincoln Electric
Firma Lincoln Electric, firma wytwarzająca produkty do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrała w przetargu na obsługę digital ofertę agencji Kinesso (IPG Mediabrands).
- FoodCare Producent Black Energy Drink i Gellwe dalej współpracuje z Initiative
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare, producenta FMCG i właściciela takich marek, jak m.in. Black Energy Drink czy Gellwe.









