- UPC Polska UPC proponuje klientom odnowiony pakiet telewizyjny i Horizon GO od pakietu Start
Operator UPC Polska rusza z odświeżoną ofertą, w ramach której abonenci zyskują dostęp m.in. do nowego pakietu telewizyjnego oraz nielimitowanych usług komórkowych z aparatami Samsung.
- Primark W Katowicach powstanie trzeci Primark w Polsce
Irlandzka sieć Primark zapowiedziała, że otworzy nowy sklep w Katowicach w 2023 roku. Firma podpisała umowę najmu na otwarcie sklepu w centrum handlowym Silesia City Center, którego właścicielem jest ECE Polska.
- Retail Industry Ekologiczne zachowania stają się codziennością Polaków, w przeciwieństwie do zaniedbanej polityki klimatycznej
Z roku na rok na całym świecie trend zero waste przybiera na sile. Mimo tego nadal nie jesteśmy w stanie wprowadzić odpowiedzialnej polityki klimatycznej, która chroniłaby przed katastrofalnymi zmianami wpływającymi negatywnie na środowisko. W naszym kraju nadzieję na zmiany dają jednak zachowania ekologiczne Polaków – coraz więcej z nas zdaje sobie sprawę, że warto podążać za modą na bycie eko. Czy to jednak wystarczy?
- Careers Cenny kapitał
Pokolenie Z, czyli osoby urodzone między 1995 a 2005 r. i będące „następcami” millenialsów, właśnie wkraczają na rynek pracy. Najstarsi przedstawiciele tej grupy stawiają pierwsze kroki w swojej zawodowej karierze. Zasilając zespoły w poszczególnych organizacjach są zastrzykiem „nowej energii”, a jednocześnie grupą, której potrzeby względem pracy mogą znacznie różnić się od przedstawicieli starszych pokoleń. Jakie oczekiwania „zetek” względem pracodawców wysuwają się dziś na pierwszy plan?
- Home Improvement Urządzamy przestronną kuchnię
Kuchnia to wyjątkowe miejsce, kojarzące się z ciepłem domowego ogniska, bezpieczeństwem, wspólnotą rodzinną, a kuchenne zapachy to jedne z najchętniej przywoływanych miłych wspomnień z dzieciństwa. Duża kuchnia, w której wygodnie przygotujemy posiłki oraz spędzimy czas z najbliższymi jest marzeniem wielu z nas. Dlatego też w mniejszych mieszkaniach czy domach często decydujemy się na kuchnie otwarte na jadalnię lub salon. Projektowanie i urządzanie własnej przestronnej kuchni to bez wątpienia ogromna przyjemność, ale i wyzwanie, bowiem pomieszczenie o dużej powierzchni ma także swoje wymagania. Jedną z podstawowych zasad stosowanych przez projektantów kuchni jest przestrzeganie tzw. trójkąta roboczego, czyli zachowanie odległości 120-210 centymetrów na linii zlewozmywak – kuchenka i zlewozmywak – lodówka oraz 120-270 centymetrów między kuchenką a lodówką. Dzięki temu kuchnia jest maksymalnie funkcjonalna i ergonomiczna. Aby zachować tę zasadę na dużej powierzchni najkorzystniejszymi rozwiązaniami są zabudowa narożna lub – jak w tym industrialnym wnętrzu – wyspa kuchenna z blatem roboczym i zlewozmywakiem. W przypadku zlewu usytuowanego na wyspie szczególnie ważne jest, by bateria była nie tylko funkcjonalna, ale i ładna. Obie te cechy posiada bateria Zumba z regulatorem ceramicznym i elastyczną wylewką, której możemy nadać dowolny kształt. Szary kolor wylewki doskonale wpisuje się w klimat i kolorystykę mieszkania. Zumba dostępna jest również w innych kolorach np.: żółtym, zielonym czerwonym, białym i czarnym, który świetnie wygląda w komplecie z grafitowym zlewozmywakiem Mezzo II z ociekaczem. Mając do dyspozycji więcej miejsca, nawet w kuchni wyposażonej w zmywarkę warto zdecydować się na większy zlewozmywak – dwu- lub półtorakomorowy. Dzięki temu łatwiej umyjemy i osączymy produkty spożywcze. Nierzadko też zdarza się, że potrzebujemy szybko umyć jakieś naczynia, nie czekając na koniec cyklu automatycznego zmywania. W tej eklektycznej kuchni z blatem w kolorze drewna pięknie komponuje się zlewozmywak Mezzo II w kolorze piaskowym. Zlew posiada automatyczny korek sterowany za pomocą pokrętła, a dostępny w zestawie syfon umożliwia podłączenie odpływu zmywarki lub pralki. Wysoką jakość produktu potwierdza piętnastoletnia gwarancja producenta. Jednym z kilku mocnych kolorystycznych akcentów w tym wnętrzu jest bateria Zumba z czerwoną wylewką. Dzięki umiejętnej aranżacji efekt przestronności uzyskamy nawet na stosunkowo niedużej powierzchni. W tym wysokim pomieszczeniu zrezygnowano z wyraźnych podziałów między strefami. Nawet ulokowaną na antresoli sypialnię okala jedynie barierka z metalowych prętów. W grafitowej części kuchennej z zabudową narożną zdecydowano się na baterię Libretto z wyciąganą, obrotową, elastyczną wylewką w czarnym kolorze. Urządzenie to nie tylko pozwala na komfortowe umycie naczyń o nietypowym kształcie, ale też na napełnienie garnków znajdujących się poza komorą zlewu. Otwarta, minimalistyczna kuchnia w industrialnym stylu, w której ogromne okno zapewnia maksymalny dostęp naturalnego światła ma niepowtarzalny urok. Do wszechobecnych, wyrazistych geometrycznych form dopasowano baterię Adore Black/Chrome o charakterystycznej, wygiętej pod kątem prostym wylewce. W artykule wykorzystano aranżacje oraz informacje o produktach marki Ferro. FERRO www.ferro.pl press box
- Industries KRISPOL w kampanii GWARANCJA SPOKOJU 2021 z ambasadorem Łukaszem Piszczkiem w roli głównej
Ruszyła ogólnopolska kampania digitalowa produktów KRISPOL i konceptu KRISHOME – kompletu stolarki dla domu. W specjalnie stworzonym materiale wideo pojawia się ambasador – Łukasz Piszczek, który od EURO 2016 towarzyszy działaniom wizerunkowym spółki. Celem kampanii jest wyeksponowanie, wartości, jaką jest dom, stanowiący swoistą gwarancję spokoju i ostoję. To w jego zaciszu spędziliśmy sporo czasu podczas pandemii, to tu znajdujemy ukojenie po długim dniu pracy, to go tworzą najbliższe nam osoby. To również jedna z najważniejszych inwestycji w życiu, warto więc, jak komunikuje marka, zadbać podczas budowy o stolarkę wysokiej jakości. Marka nawiązała do baśniowej fabuły, w myśl której brama, drzwi, okna i rolety zostają upersonifikowane i ochraniają mieszkańców przed nocnymi marami i strachami, prezentując w ten sposób główne zalety produktów KRISPOL – bezpieczeństwo, funkcjonalność, energooszczędność. W rolę tytułowego bohatera, wracającego po długim dniu do domu, wcielił się Łukasz Piszczek, światowej klasy piłkarz, niegdyś reprezentant drużyny narodowej, dziś doświadczony zawodnik Borusii Dortmund. To tu czeka na niego gwarancja spokoju, czyli rodzina, która czuje się w domu bezpiecznie nawet, podczas nieobecności głowy rodziny. Realizacją materiału po raz kolejny zajęła się agencja Baltic Media Group z Gdańska, która współpracuje z Krispol od 2019 roku. Działania digitalowe w Internecie zostały rozplanowane przy współpracy z MaxRoy Agency. Spot można obejrzeć na kanale Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=kwkBTD13Tw8 KRISPOL press box
- Infor Biznes Wydawca "Dziennika Gazety Prawnej" prawomocnie wygrywa wieloletni proces z Press-Service Monitoring Mediów
Sąd Apelacyjny prawomocnie zakazał udostępniania firmie Press-Service Monitoring Mediów tekstów z "Dziennika Gazety Prawnej" bez umowy licencyjnej. Spór w tej sprawie rozpoczął się 9 lat temu. A przyglądał mu się cały rynek wydawców. "Niestety mamy już sygnały, że wyrok może prowadzić do marginalizacji prasy na rzecz innych mediów" - komentuje tę decyzję sądu Marlena Sosnowska, rzeczniczka prasowa firmy Press-Service.
- radio Prezes Polskiego Radia najniższą słuchalność Trójki w historii tłumaczy metodologią badań. Eksperci: ramówka bez pomysłu i osobowości
Trójka w najnowszym badaniu Radio Track ma już jedynie 2,4 proc. udziału w rynku słuchalności. Najniższy wynik w historii, wyprzedziło ją radio Tok FM. Czy kolejne zmiany w Trójce mogą jeszcze poprawić jej wyniki? - Trudno tonącego wyciągać z czeluści - ocenia Stanisław Jędrzejewski, medioznawca z Akademii Leona Koźmińskiego. Tymczasem Agnieszka Kamińska, prezes Polskiego Radia, zakwestionowała rzetelność badań radiowych. Zaznaczyła, że spółkę Komitet Badań Radiowych kontrolują prywatni nadawcy, a w badaniach są przeszacowane duże miasta.
- Polskie Radio Polskie Radio wyjaśnia aktywności facebookowe Wojciecha Dorosza, dziennikarz chce usunięcia „szkalującego tekstu” wPolityce
wPolityce zarzuciło wydawcy w radiowej Trójce Wojciechowi Doroszowi, że na Facebooku krytykuje polityków obozu rządzącego. Polskie Radio prowadzi w tej sprawie postępowanie wyjaśniające. - Wystąpiłem w tej sprawie do wPolityce.pl z żądaniem usunięcia szkalującego mnie tekstu oraz zamieszczenia przeprosin - informuje Dorosz.
- TVP Dlaczego TVP nie kupiła praw do mistrzostw świata w piłce ręcznej? „Nie poddaliśmy się szantażowi”
Telewizja Polska nie kupiła praw do mistrzostw świata w piłce ręcznej, gdyż „nie poddała się szantażowi cenowemu agencji posiadającej prawa” - informuje nadawca.









