'Wyobraź sobie, że jesteś produktem. Produktem, który chcemy opakować'

W ten sposób Cropp Town rozpoczął w połowie września swoją nową kontrowersyjną kampanię.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Pierwszy etap - do końca września - opierał się na  kampanii teaserowej, właśnie pod hasłem 'Opakujemy 2 miliony Polaków'.

Specjalnie na potrzeby kampanii przygotowano stronę internetową http://www.fabrykaopakowan.pl/, na której umieszczono forum dla ludzi próbujących odszyfrować akcję.

Kampania teaserowa swoim zasięgiem objęła największe miasta w Polsce. Do komunikacji wykorzystano radio (sieć ESKA, Radiostacja, radio BIS, stacje lokalne), prasę (prasa ogólnopolska i młodzieżowe magazyny), a także sieć Multikino gdzie emitowane były specjalnie przygotowane spoty. Informację o `pakowaniu` można było znaleźć także w odpowiednio wyselekcjonowanych klubach w Polsce.

Szeroko zakrojone były działania BTL - na ulicach wielu polskich miast można było zobaczyć i usłyszeć `ekipy fabryczne` - odpowiednio przebrani promotorzy mieli zaciekawić ludzi i zrobić dużo `hałasu`.

           

 Zastosowano także narzędzia tzw. marketingu partyzanckiego i szeptanego - wlepki, sms-y i mailing.

Od 1 października we wszystkich dużych miastach w Polsce na wielkich ścianach, billboardach, wiatach przystankowych, cityligtach, środkach komunikacji miejskiej, w prasie, w radiu, w Multikinach pojawiła się 'Fabryka opakowań dla ludzi', czyli II etap kampanii - rozwiązanie teasera.

 Celem całej kampanii jest wzmocnienie świadomości marki i utrwalenie wizerunku Cropp Town, które zaskakuje i jest nieobliczalne.

            

Grupa docelowa kampanii to "niegrzeczni i zbuntowani" od 13-tego do 22-go roku życia.

W II etapie, który będzie trwał do końca października, wykorzystano podobne media jak przy kampanii teaserowej, wzmocnione  działaniami outdoorowymi i nasileniem przekazu w radiu i prasie, a także w samych punktach sprzedaży poprzez wewnętrzną telewizję TV CROPP i specjalną fabryczną edycję `Magazynu Miasta Ciuchów`

Dużą uwagę przywiązano również do specjalnego wyglądu sprzedawców i sklepów Cropp Town, które zamieniły się w swoiste `fabryki opakowań`. Stworzono nawet specjalne opakowania, w które pakowane są ciuchy z Cropp Town.

Zmienił się także serwis internetowy http://www.cropptown.pl/.  Serwis jest pełen gadżetów elektronicznych, filmów, animacji i innych, których w miarę trwania kampanii będzie przybywało. Już w tej chwili serwis cropptown.pl to co miesiąc ponad 130 tysięcy Użytkowników.

Rozesłany został także mailing do ponad 100.000 Klientów Cropp Town, a także mailing do użytkowników portalu http://www.interia.pl/.

Cała kampania powstała przy udziale osób na stałe związanych z marką Cropp.

Pomysłodawcą kampanii jest Czarek Zieliński. Przy realizacji kampanii brała udział cała ekipa kreatywno-organizacyjna Cropp.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"