„Wypełnij skórę młodością” w reklamach AA Oil Infusion (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek linię kosmetyków przeciwzmarszczkowych Oil Infusion marki AA (należącej do firmy Oceanic). Akcja, przygotowana przez firmy Change, Easy Hell, TPS i Star Media, przebiega pod hasłem „Wypełnij skórę młodością”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Wypełnij skórę młodością” w reklamach AA Oil Infusion (wideo)

Kampania kosmetyków przeciwzmarszczkowych Oil Infusion marki AA podkreśla, że zawierają one olejki tsubaki i inca inchi oraz inne komponenty składające się na formułę podwójnej infuzji, która zapewnia skórze elastyczność i wygładza zmarszczki.

W reklamach eksponowane są najważniejsze produkty z promowanej linii: kremy na noc i na dzień.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 16 marca w telewizji (kanały ogólnopolskie) oraz prasie (pisma kobiece).

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Change (należąca do Group One), która pozyskała to zlecenie w niedawnym przetargu. Produkcją spotów telewizyjnych zajął się dom produkcyjny Easy Hell, a postprodukcją - firma TPS. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Star Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa