Nowa kampania reklamowa Mini Ratki w PKO Banku Polskim pokazuje, w jaki sposób na twarzy jego klientki powstają wypieki, gdy ogląda meble, które może kupić dzięki wzięciu tej pożyczki. Okazuje się, że wypieki wywołują czerwone krwinki, uderzając w skórę od wewnątrz przyrządzonymi przez siebie… ciastami i innymi wypiekami.
Reklamy informują, że w ramach promocji zaplanowanej do 18 kwietnia Mini Ratka - w wysokości do 5 tys. zł, na 5 miesięcy i z prowizją 5 proc. - jest udzielana z oprocentowaniem wynoszącym 5 proc.
To pierwsza kampania reklamowa PKO BP od ogłoszenia końca współpracy z Szymonem Majewski, który reklamował bank przez prawie trzy lata (przeczytaj o tym więcej i obejrzyj najlepsze spoty).

Nowa akcja reklamowa od 17 lutego jest prowadzona w telewizji (TVN, TVP1, TVP2, Polsat, stacje tematyczne) oraz internecie (serwisy VoD i YouTube, porównywarki finansowe, mailingi, wyszukiwarki, sieci afiliacyjne). Działania potrwają do 6 kwietnia.
Spot przygotowała agencja DDB Warszawa, a reklamy internetowe - agencja OS3. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Universal McCann (telewizja) i Value Media (internet).











