„Wyraź siebie” - architekci w kampanii My Way Ceramiki Paradyż

W prasie, internecie i punktach sprzedaży rusza kampania reklamowa kolekcji płytek My Way produkowanych przez Ceramikę Paradyż. Akcję przygotowała agencja Red8 Advertising.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej kampanii płytek My Way reklamowane są ich trzy główne kolekcje: Nomada, Arenaria i Armonies. Poszczególne reklamy pod wspólnym hasłem „Wyraź siebie” są oparte na deklaracjach architektów, którzy w swojej pracy wykorzystują cechy oferowane przez My Way.

grafika

Kampania jest realizowana w prasie, internecie oraz miejscach sprzedaży. Działania w sieci obejmą zarówno klasyczne reklamy wizerunkowe, jak i akcje specjalne na portalach społecznościowych (m.in. Facebooku).

grafika

Kreację kampanii - na zlecenie produkującej płytki My Way Ceramiki Paradyż - przygotowała Red8 Advertising. Dla agencji to kontynuacja współpracy z Grupą Paradyż.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+