„Wyścig po nagrody” promuje N-Gine

Pod hasłem „Wyścig po nagrody” rozpoczęła się promocja napoju energetycznego N-Gine. Akcję na zlecenie FoodCare prowadzi agencja Unia Interactive.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W promocji „Wyścig po nagrody” wystarczy kupić dowolny napój N-Gine, a potwierdzający to paragon zachować i zarejestrować w serwisie internetowym n-gine.pl. Codziennie do wygrania są repliki bolidów Formuły 1, a co tydzień - iPody i karnety na imprezę kartingową. Natomiast osoby, które zarejestrują największą liczbę paragonów, wezmą udział w rywalizacji finałowej, w której do wygrania są dwa dwuosobowe wyjazdy na zawody Formuły 1.

grafika

Promocję - zaplanowaną do 22 stycznia przyszłego roku - wspierają informacje na nowych, większych puszkach N-Gine, materiały POS w punktach sprzedaży oraz działania na facebookowym fanpage’u marki. Za przygotowanie i obsługę akcji odpowiada agencja Unia Interactive.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"