Średnia oglądalność drugiej serii wyniosła 2,97 mln widzów przy udziale w rynku wynoszącym 20,71 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
4+ 16-49 DateMonthAMRSHR %SHR %13-06-2006June292941420,11%22,73%06-06-2006June325265123,23%27,97%30-05-2006May325522123,00%28,03%23-05-2006May317867723,21%27,85%16-05-2006May291478720,51%23,91%09-05-2006May272560520,52%23,55%02-05-2006May264976718,62%20,19%25-04-2006April281202518,99%22,41%18-04-2006April286983319,10%20,24%11-04-2006April299326620,24%22,51%04-04-2006April283621719,26%20,36%28-03-2006March293131820,94%22,59%21-03-2006March306107221,40%24,74%14-03-2006March299073720,57%22,33%07-03-2006March319043521,19%24,84%Średnia297340620,71%23,55%
Przypomnijmy, że pierwsza seria (15 odcinków) serialu "Magda M." zakończyła się połowie grudnia 2005 roku. Każdy odcinek oglądało średnio 2,9 mln widzów.

W czasie gdy w telewizji TVN można było oglądać drugą edycję seriali "Magda M." (wtorki, godz. 21:30 – 22:25), najwięcej widzów przyciągał Polsat (3,11 mln) oraz Jedynka (2,98 mln). Dwójka miała mniejsza widownię (2,78 mln).
Serial "Magda M." oglądany był głównie przez kobiety. Profile HeaderProfile DetailsADH %SexMales28,54%SexFemales71,46%Age4 - 9 2,73%Age10 - 155,73%Age16 - 195,06%Age20 - 248,10%Age25 - 2912,17%Age30 - 347,28%Age35 - 398,66%Age40 - 446,43%Age45 - 499,33%Age50 - 549,39%Age55 - 599,17%Age60+15,94%City sizeRural23,94%City size< 50 tys.24,48%City size50-100 tys.9,39%City size100-200 tys.13,34%City size> 200 tys.28,85%ProfessionTop management10,56%ProfessionMedium level18,66%ProfessionWorkers & farmers14,94%ProfessionRetired27,31%ProfessionOthers28,52%EducationLow36,30%EducationSecondary38,62%EducationHigh16,62%EducationOther8,47%Na jesieni w TVN pojawi się trzeci sezon serialu.











