Wystartowała najnowsza odsłona kampanii telewizyjnej promującą ekskluzywną linię Amica IN

Kampanię wspiera spot reklamowy emitowany w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych. Reklama skupia się na inspirującym aspekcie wzornictwa sprzętu Amica, który nawiązuje do światowych trendów designu i projektowania. Podkreśla także techniczne możliwości tej innowacyjnej serii produktów. Amica IN. jest skierowana do osób lubiących otaczać się pięknymi rzeczami i ceniących sobie znakomicie dopracowaną i przydatną technologię.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Do końca kwietnia reklama będzie emitowana w dotychczasowej formie, a od maja zostanie uzupełniona o informacje o nowej promocji konsumenckiej.

Amica w swojej kampanii zdecydowała się także na wykorzystanie szerokich możliwości mobilnego Internetu i social media. Dodatkowo od początku maja kampanie Amica IN. wspierać będą intensywne działania w Internecie. Angażując bogaty wachlarz narzędzi i formatów (banery statyczne i animowane, linki sponsorowane, targetowanie behawioralne, remarketing itd.).

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media. Za realizacje spotu, którego reżyserem był Łukasz Kośmicki, twórca serialowego hitu TVN „Druga szansa" odpowiadała agencja Change. Za komunikcję PR Amica odpowiada Q&A Communications.

Spot można zobaczyć na kanale Amica na portalu Youtube:

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji