Rusza "Wyzwanie smaku" Pepsi, w tym roku bez Filipa Chajzera (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wspierająca aktywację Pepsi "Wyzwanie smaku". W tym roku w roli ambasadora nie zobaczymy prezentera telewizyjnego Filipa Chajzera, który był twarzą zeszłorocznej edycji zabawy. Akcję promuje cykl imprez "Przystanek Smaku".

jd
jd
Udostępnij artykuł:

"Wyzwanie smaku" to cykliczna zabawa Pepsi, polegająca na porównywaniu przez konsumentów smaku Pepsi i innego napoju typu cola oraz wybranie, który smakuje im bardziej. W tegorocznej edycji zabawy nie pojawi się Filip Chajzer, bohater akcji w roku ubiegłym.

W tym roku akcję promuje cykl weekendowych eventów Przystanek Smaku, w ośmiu miastach (Sosnowiec, Warszawa, Rzeszów, Olsztyn, Gorzów Wlkp., Toruń, Białystok, Słupsk). W spotkaniach tych wezmą udział influencerzy - Damian Kordas, Jessica Mercedes, prowadzący kanał na YouTube 5 sposobów na, Mandzio oraz Dharni. Cykl rozpocznie się 14 lipca w Sosnowcu, a zakończy 2 września w Słupsku.

Kolejnym elementem promocji jest 15-sekundowy telewizyjny spot reklamowy.

Komunikacja "Wyzwania smaku" obywa się także na portalach internetowych, w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), na nośnikach zewnętrznych (OOH) oraz w formie materiałów POS w punktach sprzedaży.

Dodatkowo, Pepsi przygotowało limitowaną edycji puszek z własnym logo w klimacie vintage oraz wizerunkami gwiazd muzyki - Michaelem Jacksonem i Britney Spears.

grafika

Spot reklamowy przygotowała agencja BBDO. Za działania w internecie odpowiada K2 Internet, a za zakup mediów Media Direction OMD. Organizacją eventów zajmuje się Ewesa, materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media, a wsparcie PR zapewnia Questia.

Pierwsza edycja międzynarodowej aktywacji Pepsi "Wyzwanie smaku" (org. „Pepsi challenge”) ruszyła na naszym rynku w 2013 roku. W Stanach Zjednoczonych prowadzona jest od przeszło 20 lat. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy