“Wzbogać świat swoich bliskich” w świątecznej kampanii Empiku

Wystartowała świąteczna kampania Empiku z towarzyszącym jej konkursem “Wzbogać świat swoich bliskich”. Za realizację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Jak mówi Józef Dutkiewicz, dyrektor kreatywny Scholz & Friends Warszawa, kampania ta, w zmodyfikowanej formie, jest kontynuacją platformy komunikacyjnej Empiku, opracowanej przez agencję rok temu.

- Obecna linia obejmuje cztery spoty TV: na Black Week, świąteczny, mikołajkowy oraz  poświęcony wprost zakupom bożonarodzeniowym. Opracowaliśmy także dedykowane key visuale - świąteczny i produktowy - opisuje Dutkiewicz.

Współpraca ma charakter projektowy, ale jest poprzedzona szeregiem wspólnych działań. Ostatnio agencja przygotowała m.in. key visual i spot tv z okazji 20 urodzin marki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem