Wzbudzanie emocji w świecie napędzanym danymi – dołącz do dyskusji w trakcie pierwszego wirtualnego Canon Future Promotion Forum

Jak dotrzeć do odbiorców, udoskonalić firmowy marketing i efektywnie wykorzystywać nowoczesne technologie? Jak budować w konsumentach poczucie indywidualnej interakcji z marką? Właśnie te zagadnienia będą przedmiotem dyskusji podczas Canon Future Promotion Forum, które w tym roku po raz pierwszy odbędzie się online. 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Canon Future Promotion Forum to ceniona platforma wymiany wiedzy ekspertów z dziedziny marketingu. Ważne miejsce w programie konferencji zajmują tematy skutecznego nawiązywania kontaktu z klientem oraz budowania tak zwanej lojalności konsumenckiej. W tym roku prelegenci Forum skupią się zwłaszcza na przedstawieniu nowoczesnych rozwiązań marketingowych, opartych o wykorzystanie indywidualnych danych. Bo właśnie uwzględnienie czynnika ludzkiego – emocji – coraz częściej napędza firmowy marketing. Jak przekonują eksperci, warto wzmocnić swój przekaz poprzez wykorzystanie spersonalizowanych materiałów drukowanych, aby uzupełnić komunikację z klientem o element międzyludzkiej interakcji. 

Głównym mówcą tegorocznej edycji będzie Mark de Bruijn, holenderski autor oraz dyrektor marketingu na region EMEA w Smartly.io. Według portalu LinkedIn to współcześnie jeden z najbardziej inspirujących ekspertów z zakresu marketingu. Znalazł się również na liście Top 100 B2B European Marketing Leaders 2019 (wg Hottopics). Podczas Forum jako jeden z czołowych ekspertów w swojej dziedzinie, podzieli się doświadczeniami z zakresu obsługi klienta i nawiązywania bliższych relacji między firmą a konsumentem. Trzon wystąpienia będzie stanowić najnowsza książka de Bruijna „Customers Are People Too" („Klienci to też ludzie”).

Podczas forum będzie można posłuchać także prezentacji na takie tematy jak : „Jak wykorzystać dane techniczne w pełnej emocji komunikacji z klientem”„Jak wdrażać marketing oparty o dane"„Jak dostawcy usług drukarskich mogą tworzyć hiper-spersonalizowane materiały promocyjne i reklamowe" oraz „Wykorzystanie druku programowego w automatyzacji kampanii marketingowych”.

Canon Future Promotion Forum 2020 skierowane jest do: 

●      Właścicieli marek (B2B/B2C) szukających nowoczesnych rozwiązań dla swoich potrzeb komunikacji z klientem

●      Sprzedawców detalicznych i operujących w branży e-commerce, którzy stosują zarządzanie relacjami z klientami i są odpowiedzialni za budżet na cele marketingowe

●      Menadżerów ds. marketingu, komunikacji i zarządzania relacjami z klientem

●      Dostawców usług drukarskich

●      Dostawców usług z zakresu reklamy bezpośredniej

●      Drukarzy katalogów i magazynów

● Agencji medialnych i kreatywnych odpowiedzialnych za kampanie projektowe i marketingowe marek

● Influencerów i osób opiniotwórczych działających w organizacjach, forach, mediach itp.

Więcej informacji na temat udziału w wydarzeniu dostępnych jest pod adresem: https://www.canon-europe.com/business/insights/events/future-promotion-forum/

Udział w Forum jest bezpłatny.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+