Dane AGB Nielsen Media Research przygotowane dlaWirtualnemedia.pl pokazują, że średnia oglądalność trzechpierwszych odcinków serialu wyniosła 2,59 mln widzów przy udziale wrynku na poziomie 20,95 proc. w grupie 4+ i 28,55 proc. w 16-49. Towięcej niż Polsat miał w tym paśmie rok temu - wtedy stacjęoglądało 2,39 mln osób, a udziały wynosiły odpowiednio 18,53 proc.i 22,88 proc.
"Wzór" cieszy się najwyższą widownią wśród trzech serialiemitowanych w niedzielnym kryminalnym bloku Polsatu, alejednocześnie ma najsłabszy udział w rynku. W okresie, gdypokazywano trzy jego pierwsze odcinki, nadawane o 20.00 "CSI:Kryminalne zagadki Miami" gromadziły 2,47 mln widzów, a pokazywaneo 22.10 "Kości" - 2,33 mln osób, zaś udziały obu seriali wyniosłyodpowiednio 21,64 proc. i 23,93 proc. (grupa 4+) oraz 29,55 proc. i29,75 proc. (16-49).

W czasie emisji "Wzoru" Polsat jest drugą stacją pod względemgromadzonej widowni. Liderem jest wtedy TVP 1, emitująca w tympaśmie filmy fabularne, które ogląda 3,34 mln widzów. Za Polsatemplasują się: TVN (także filmy; 1,68 mln) i TVP 2 ("Hity na czasie","Superpuchar Ekstraklasy"; 1,6 mln).
Z analizy profilu widowni serialu wynika, iż produkcję najchętniejoglądają kobiety, widzowie w wieku od 30 do 59 lat, mieszkańcymałych i dużych miast.
"Wzór" (tytuł oryg. "Numb3rs") to serial opowiadający o agenciespecjalnym FBI Donie Eppesie i jego bracie, geniuszu matematycznym,Charliem Eppesie, który pomaga Donowi rozwiązywać zagadkikryminalne. W rolach głównych występują Rob Morrow i DavidKrumholtz, a producentami serialu są bracia Ridley Scott i TonyScott. Pierwszą stacją, która emitowała "Wzór" w Polsce, była TV4.











