W bieżącym roku audytowi za rok 2006 poddało się 26 agencji badawczych. Z tych danych wynika, że w roku 2006 całkowita szacunkowa wielkość rynku wyniosła około 534 000 000 PLN. Oznacza to, że obroty firm, które poddały się audytowi OFBOR za rok 2006 wyczerpują około 85% całego rynku.
W porównaniu do 2005 roku wartość rynku badawczego wzrosła o 11%.
OFBOR to Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku. W jej skład wchodzą:
1.4P research mix 2.ABM Agencja Badań Marketingowych - założyciel 3.Agencja Badań Rynku OPINIA – założyciel4.ABR SESTA 5.ACNielsen Polska6.AGB Nielsen Media Research - założyciel 7.Agencja Badawczo – Informacyjna PASAD 8.ALMARES Instytut Doradztwa i Badań Rynku - założyciel 9.ARC Rynek i Opinia - założyciel 10.ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku 11.BSM Pracownia Badawcza 12.Centrum Badań Marketingowych INDICATOR – założyciel13.Estymator14.Expert-Monitor15.Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej 16.GfK Polonia - założyciel 17.Grupa IPSOS –założyciel 18.Grupa Pentor – założyciel 19.IMAS International20.IQS and QUANT Group - założyciel 21.MARECO Polska 22.MEMRB International Poland23.P & P Consulting24.PBS DGA - założyciel 25.MillwardBrown SMG/KRC - założyciel 26.Synovate27.Target Group - założyciel28.TNS OBOP - założyciel












