Wzrost nakładów na reklamy w interaktywnych mediach

Udział interaktywnych mediów w światowych wydatkach na reklamęwyniesie w przyszłym roku 16 procent.

km
km
Udostępnij artykuł:

To prawie dwa razy więcej niż przed czterema laty - informujeserwis Mediaweek, powołując się na prognozę należącej do holdingureklamowego WPP Group agencji medialnej GroupM.

W kolejnych latach interaktywne media mają nadal być głównymźródłem wzrostu podczas gdy wydatki na reklamę w mediachtradycyjnych stale zmniejszają się.

W ubiegłym roku udział interaktywnych mediów - do których GroupMzalicza internet, gry oraz przestrzeń mobilną - w światowychwydatkach na reklamę wyniósł 11 procent.

Przyczyniły się do tego głównie rynki amerykański izachodnioeuropejski, a także coraz większa dostępność i popularnośćzaawansowanych telefonów komórkowych, tanich laptopów, szybszegodostępu do internetu oraz sieci Wi-Fi.

źródło: Mediaweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu