Wzrost sprzedaży komputerów w Azji

W IV kwartale minionego roku sprzedaż pecetów na kontynencieazjatyckim (wykluczając Japonię) zwiększyła się o 21 procent wujęciu rocznym do poziomu 18,1 miliona urządzeń.

km
km
Udostępnij artykuł:

W całym ubiegłym roku w omawianym regionie sprzedano 66,6miliona komputerów (wzrost o 20,9 procenta w porównaniu z rokiem2006) - informuje agencja Reuters, powołując się na dane firmybadawczej IDC.

W ostatnich trzech miesiącach 2007 roku liderem sprzedażykomputerów w Azji była chińska firma Lenovo, która zanotowała 19,6procenta udziałów w rynku i wzrost o 25,9 procenta pod względemliczby sprzedanych komputerów w porównaniu z IV kwartałem 2006roku.

Za Lenovo znalazły się kolejno: Hewlett-Packard (13,8 procentaudziałów w rynku, wzrost liczby sprzedanych komputerów o 45,6procenta), Dell (8,4 procenta, wzrost o 39 procent), Acer 6,4procenta, wzrost o 45 procent) oraz chiński producent Founder (4,9procenta, wzrost o 5,2 procenta).

źródło: Reuters

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera