Wzrost sprzedaży na amerykańskim rynku e-commerce

Sprzedaż na amerykańskim rynku e-commerce wzrosła w ubiegłym roku o19 procent w porównaniu z rokiem 2006.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tymczasem cały amerykański rynek sprzedaży zanotował zaledwie4-procentowy wzrost - informuje serwis Marketing Charts, powołującsię na dane Departamentu Handlu USA.

W samym IV kwartale ubiegłego roku sprzedaż na amerykańskimrynku e-commerce osiągnęła wartość 36,2 miliarda dolarów. Była onao 4,6 procenta większa w porównaniu z wcześniejszymi trzemamiesiącami oraz o 18 procent większa w stosunku do tego samegookresu rok wcześniej. Sektor e-commerce stanowił też 3,5 procentacałkowitego rynku sprzedaży.

Biorąc pod uwagę cały ubiegły rok, sprzedaż na rynku e-commercew USA osiągnęła wartość 136,4 miliarda dolarów i była o 19 procentwiększa niż rok wcześniej. W porównaniu z 2006 rokiem, udziałe-handlu w całym amerykańskim rynku sprzedaży wzrósł z 2,9 do 3,4procenta.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech