Wzrost w reklamie online

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Przychód z reklamy internetowej w Wielkiej Brytanii wzrósł w 2001 roku o 7,1 proc., podczas gdy z reklam telewizyjnych spadł o ok. 11 proc. wynika z raportu IAB UK Biura Reklamy Interaktywnej.

Wpływ na jej rozwój mają dziś kampanie marketingowe tradycyjnych marek: w minionym roku największymi reklamodawcami w sieci były firmy motoryzacyjne (Renault, Volvo i BMW). Wszystko wskazuje na to, że przychody reklamowe z tej branży się podwoją. Prócz częstszego korzystania z bannerów i buttonów raport odnotowuje częstsze wykorzystanie nowych form reklamy, np. tzw. reklamę przechodzącą między witrynami.

W USA wzrost przychodów z reklamy online zanotowano w tym roku; w 2001 spadły one o 11 proc. Zdaniem ośrodków badawczych poziom z rekordowego 2000 roku zostanie osiągnięty, a nawet przekroczony w roku przyszłym. Amerykańscy reklamodawcy coraz częściej lokują kampanie na specjalistycznych stronach internetowych, omijając portale ogólnotematyczne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"