Musk szykuje całkowicie płatną platformę X

Serwis społecznościowy X (kiedyś Twitter) prawdopodobnie będzie płatny dla wszystkich użytkowników. Elon Musk ustali cenę na jednego dolara rocznie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowa subskrypcja "Not A Bot", testowana jest na razie dla nowych użytkowników w dwóch krajach: na Filipinach i w Nowej Zelandii.

Cenę ustalono na jednego dolara rocznie, przy czym ma się ona różnić między poszczególnymi rynkami i walutami.

Nowi użytkownicy X w ramach planu "Not A Bot", będą mogli "wykonywać określone czynności w internetowej wersji platformy: publikować treści, polubić posty, odpowiadać, repostować i cytować posty innych kont, dodawać posty do zakładek". Eln Musk zapowiedział, że platforma pozostanie darmowa dla użytkowników tylko czytających posty. Za publikowanie wymagane będą jednak opłaty.  

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/x-twitter-subskrypcje-cena-roznice-reklama ##

Obecnie płatna wersja X/ Twittera o nazwie Blue kosztuje w Polsce 44,28 miesięcznie (36 zł netto plus 23 proc. VAT) lub 461,24 zł rocznie (czyli 38,44 zł za miesiąc) - czyli 374,99 zł netto plus VAT (w przeglądarce internetowej). To więcej niż za inne popularne usługi streamingowe np. Netflix. W aplikacjach mobilnych subskrypcja jest znacznie droższa: 60,27  zł miesięcznie i 633,44 zł za 12 miesięcy.

X/Twitter ma obecnie 550 milionów użytkowników miesięcznie, którzy wysyłają od 100 do 200 milionów postów dziennie. Nie wiemy, ile z tych kont to boty, a ile prawdziwi ludzie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day