Xevin Lab inwestuje milion złotych w Woodpecker.co

Inkubator technologiczny Xevin Lab, spółka zależna funduszu Xevin Investments, zainwestował 1 mln zł w Woodpecker.co - narzędzie dla firm z branży B2B do pozyskiwania nowych klientów.

km
km
Udostępnij artykuł:
Xevin Lab inwestuje milion złotych w Woodpecker.co
fot. Shutterstock.com

Woodpecker.co to narzędzie online do automatycznej wysyłki spersonalizowanych zapytań typu cold email. Poprzez wykorzystanie odpowiednich algorytmów, Woodpecker wysyła spersonalizowane zapytania emailowe do ściśle sprecyzowanej grupy odbiorców - potencjalnych klientów. Narzędzie pozwala skupić się jedynie na kreatywnej części tego procesu (tworzeniu treści sekwencji emaili, załączeniu bazy adresatów, określeniu czasu wysyłki), a przejmuje najbardziej czasochłonną i żmudną część, czyli wysyłkę.

Ponadto Woodpecker automatycznie „odcina” z wysyłki kolejnych przypomnień (follow-ups) tych adresatów, którzy odpowiedzieli na któregoś z wcześniej wysłanych emaili. Oznacza to, że osoba odpowiedzialna za sprzedaż lub kontakt z partnerami przejmuje korespondencję z zainteresowanymi odbiorcami dopiero w momencie, gdy odpowiedzą oni na zapytanie mailowe wysłane z Woodpecker.co.

Dla odbiorców cała korespondencja wysłana z Woodpeckera wygląda jak wysłana ręcznie z osobistego lub firmowego adresu email: follow-ups zawarte są w tym samym wątku co wiadomość otwierająca, tak że adresat ma dostęp do pełnej historii korespondencji. Dodatkowo użytkownik Woodpeckera ma dostęp do statystyk (m.in. współczynnika otwarć i odpowiedzi), na podstawie których może ocenić skuteczność kampanii i zmodyfikować ją na podstawie aktualnych danych.

- Nasz projekt skierowany jest głównie do firm działających na rynku B2B w Europie Zachodniej i w krajach anglosaskich. (...) W gronie naszych pierwszych użytkowników są m.in. start-upy typu SaaS, software house’y, firmy consultingowe, jak również agencje specjalizujące się w pozyskiwaniu klientów biznesowych dla innych firm - powiedział Mateusz Tarczyński, współzałożyciel i prezes Woodpecker.co.

Aktualnie spółka Woodpecker.co pracuje nad funkcjonalnością agencyjną z bardziej rozbudowaną obsługą kont oraz zbiorczymi statystykami - dla agencji, które zajmują się pozyskiwaniem tzw. leadów dla firm B2B. Do tej pory spółka założyła ponad 100 kont testowych, dzięki którym użytkownicy mogą korzystać z pierwszej stabilnej wersji oprogramowania. Zapisy na beta testy poprzez stronę internetową Woodpecker.co wciąż trwają.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela