Najnowsza kampania XTB z udziałem Zlatana Ibrahimovicia, globalnego ambasadora marki ma popularyzować inwestowanie jako codzienną aktywność, dostępną dla każdego posiadacza smartfona.
Obejmuje cztery kontynenty, w tym takie kraje, jak: Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Francja, Niemcy, Portugalia, Wielka Brytania, Włochy, Chile, Indonezja oraz region MENA.

Zlatan Ibrahimović jest ambasadorem XTB od jesieni 2024 roku.
Działania potrwają do końca roku i będą obejmować: kanały digital, telewizję, VOD, radio, kina oraz nośniki OOH i DOOH.
W Polsce kampania rozpoczęła się od emisji spotów w kanałach digitalowych i mediach społecznościowych. Od października materiały będą dostępne także w telewizji i serwisach VOD. Uzupełnieniem będą reklamy OOH, DOOH oraz siatki wielkoformatowe.
Za zakup mediów odpowiada agencja Media Context.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v Matt. Spot został zrealizowany w Warszawie przez dom produkcyjny Dobro. Reżyserem był Marcin Filipek, za postprodukcję obrazu odpowiadał zespół Platige Image, a dźwięku – Ztudio i Burza. Muzykę skomponował Piotr Krygier, a zdjęcia promocyjne wykonał Kamil Kotarba.











