Yahoo uruchamia przetarg na globalny budżet medialny

Firma Yahoo potwierdziła, że uruchomiła przetarg na swój globalny budżet medialny.

km
km
Udostępnij artykuł:

Obecnie za planowanie i zakup mediów dla Yahoo w mediach tradycyjnych odpowiedzialny jest Mindshare, a w przestrzeni cyfrowej firmę obsługuje Neo@Ogilvy., Obie należące do holdingu reklamowego WPP Group agencje, zostały zaproszone do udziału w przetargu. Jak na razie nie są znani inni uczestnicy postępowania. Wartość globalnego budżetu medialnego Yahoo szacuje się na około 100 milionów dolarów.

Rzecznik Yahoo poinformował, że cały proces jest na początkowym etapie oraz że jest on wynikiem "normalnych praktyk biznesowych". Nie obejmuje on obowiązków kreatywnych, które w większości powierzone są agencji Ogilvy & Mather (WPP).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"