Yes nie pokazuje nowej kampanii w TVP

Yes Biżuteria po ubiegłorocznej odmowie Telewizji Polskiej emisji spotu z całującymi się kobietami, w tym roku nawet nie uwzględniła nadawcy w planowaniu kampanii "Jestem kobietą. Jestem przyszłością".  - TVP nie ma w naszym media planie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marta Górecka, menedżer ds. marketingu Yes Biżuteria.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Yes nie pokazuje nowej kampanii w TVP

Marka Yes w tegorocznej kampanii przed okresem świąt bożonarodzeniowych kontynuuje platformę komunikacyjną "Jestem kobietą", rozszerzając ją o człon "Jestem przyszłością". W spocie zaprezentowano wizję przyszłości, w której kobiety mogą żyć tak jak chcą, są równo reprezentowane w życiu publicznym, mogą brać śluby z osobami tej samej płci.

- W nowej kampanii kontynuujemy myśl podjętą rok temu, ale robimy to z większą wrażliwością i czułością. Wierzymy w siłę i sprawczość kobiet i jesteśmy pewni, że dzięki nim ten świat może być bardziej sprawiedliwym, równym i przyjaznym miejscem dla nas wszystkich - mówi o kampanii Justyna Lach, dyrektor marketingu marki Yes.

Ubiegłorocznej kampanii "Jestem kobietą" towarzyszyła kontrowersja - emisji spotu odmówiła bowiem Telewizja Polska. Nadawcy nie spodobało się, że w materiale pokazano pocałunek olimpijki Katarzyny Zillmann i jej partnerki. Telewizja publiczna nie zgodziła się też na emisję po 20:00 karmiącej piersią Aleksandry Żebrowskiej oraz Aleksandry Wiederek-Barańską z odsłoniętym dekoltem po zabiegu mastektomii.

Yes nie w TVP

Wobec tego w tym roku marka Yes nie uwzględniła Telewizji Polskiej w planowaniu mediów do kampanii "Jestem kobietą. Jestem przyszłością".

- Nie zgłosiliśmy emisji naszego spotu do TVP, ze względu na to, że nasza wizja świata i wartości, które konsekwentnie komunikujemy, nie zmieniły się od zeszłego roku. Z dumą kontynuujemy kampanię "Jestem Kobietą", wciąż zadając ważne pytania, takie jak czy równość małżeńska będzie kiedyś oczywista normą? Albo czy równa reprezentacja u władzy jest możliwa? W związku z tym TVP nie ma w naszym media planie - tłumacz portalowi Wirtualnemedia.pl Marta Górecka, menedżer ds. marketingu marki Yes.

Nowy spot reklamowy Yes wyreżyserowała Marysia Makowska we współpracy z operatorem Igorem Połaniewiczem. Autorką zdjęć jest Gosia Turczyńska. Za kreację odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. Produkcją zajmował się dom produkcyjny F25, postprodukcją Xantus. Media zaplanował i zakupił MediaHub. Jako tło muzyczne spotu został wykorzystany utwór Adny pt. “Dreamer” .

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"