Yes w gronie klientów Digital Curators

Marka biżuteryjna Yes przygotowuje nową platformę komunikacyjną i kampanię z udziałem nowej ambasadorki. Do realizacji projektu zaproszono agencję Digital Curators, odpowiedzialną za strategiczne i kreatywne obszary działań.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Yes w gronie klientów Digital Curators
mat.pras.

Digital Curators odpowiada m.in. za kierownictwo artystyczne sesji zdjęciowej i kampanii wideo – obejmujące koncepcję wizualną oraz kompleksowy nadzór artystyczny i produkcyjny nad materiałami wizerunkowymi.

Agencja zajmuje się też opracowaniem oraz nadzorem nad wdrożeniem strategii komunikacji i digital PR – skoncentrowanej na budowaniu zaangażowania oraz silnej obecności marki YES w kanałach cyfrowych i mediach ATL, BTL. Realizuje również niestandardowe działania, mające na celu zwiększenie zasięgu kampanii i nadanie jej emocjonalnego wymiaru, docierając do szerokiego grona odbiorców.

Digital Curators przekonali nas swoim profesjonalizmem i doświadczeniem w realizacji działań digital. Jestem pewna, że razem stworzymy kampanię, która będzie nie tylko zauważalna, ale też skuteczna! - mówi Justyna Lach, dyrektorka działu marketingu Yes

Premiera nowej platformy komunikacyjnej marki powstającej przy współpracy dwóch agencji: Digital Curators oraz odpowiedzialnej za koncept kreatywny agencji Przestrzeń zaplanowana jest wkrótce. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii