Yoberi uruchomiła firmę Mobeeyo z mobilnymi nośnikami reklamy zewnętrznej

Firma Yoberi, działająca na styku nowych technologii, mediów i reklamy, wyodrębniła ze swoich struktur spółkę Mobeeyo specjalizującą się w kampaniach outdoorowych realizowanych w miejscach, w których brakuje tradycyjnych nośników.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Mobeeyo oferuje nośniki reklamowe typu billboard (z oświetleniem typu frontlight) o powierzchni 18 m kw. z możliwością ekspozycji w określonym promieniu od wybranego punktu. Ofertę firmy uzupełniają nośniki typu backlight i frontlight, odpowiednio o dwóch powierzchniach reklamowych 18 m kw. lub 12 m kw., które zostały dodatkowo wyposażone w system nagłośnienia umożliwiający emisję spotów.

Są też pneumatyczne nośniki przeznaczone do akcji ambientowych - wykonywane na zamówienie klienta i wykorzystywane często przy kampaniach sezonowych. Każdy nośnik z oferty Mobeeyo może zostać wyposażony w nadajnik sygnału WiFi oraz beacony.

- Na rynku brakuje wysokiej jakości nośników OOH, w tym tablic billboardowych o powierzchni reklamowej 18 m kw. zlokalizowanych poza głównymi miastami Polski. Postanowiliśmy więc odpowiedzieć na tę realną potrzebę, tworząc w swojej ofercie nośnik MBB18 - mobilną tablicę billboard o wymiarach 6x3 m. Mobeeyo realizuje kampanie reklamowe m.in. w oparciu o mobilne ekrany, tablice czy konstrukcje pneumatyczne. W naszej ofercie posiadamy narzędzia, dzięki którym możemy realizować ogólnopolskie kampanie, dostosowując lokalizację ekspozycji powierzchni reklamowej do wymagań klienta - opisuje Rafał Smoliński, szef Mobeeyo.

- Powinniśmy dążyć do tego, aby komunikaty płynące  z tablic reklamowych jak najbardziej precyzyjnie trafiały do grupy docelowej. Mobeeyo może to zagwarantować - dysponujemy siecią ponad 300 - w pełni mobilnych - tablic MBB18, które wykorzystujemy w miejscach najbardziej adekwatnych do potrzeb danej kampanii - dodaje Smoliński.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele